تاریخ: ۱۵ آبان ۱۳۹۶ ، ساعت ۲۲:۵۱
بازدید: ۱۳۱۳
کد خبر: ۷۳۶۰
سرویس خبر : معادن و مواد معدنی

استعفای هومان خواجه نصیری معاون معدنی گروه صنعتی بازرگانی ایران اروپا و مدیر اجرایی اتوتک ایران

می متالز - هومان خواجه نصیری معاون معدنی گروه صنعتی بازرگانی ایران اروپا و مدیر اجرایی اتوتک ایران دیروز و بطور ناگهانی از ادامه همکاری با این مجموعه عذرخواهی کرد و از تمام مسئولیت های خود کناره گیری کرد.
استعفای هومان خواجه نصیری معاون معدنی گروه صنعتی بازرگانی ایران اروپا و مدیر اجرایی اتوتک ایران

به گزارش می متالز، خواجه نصیری از اول آگوست و با تغییرات ساختاری در فعالیت‌های اتوتک در ایران، در مقام مدیر اجرایی اتوتک ایران، هدایت نفرات این دفتر را نیز عهده دار بود.

او که سابقه ۱۶ سال کار مستمر و وفادارانه در مجموعه گروه صنعتی بازرگانی ایران اروپا و اتوتک را دارد، همواره تعامل سالم و سازنده‌ای با رسانه‌ها، فعالان و مدیران ارشد حوزه صنایع معدنی کشور داشت. مهندس هومان خواجه نصیری 18 سال سابقه ی فعالیت در حوزه معدن و صنایع معدنی را داشته و دارای مدرک کارشناسی متالورژی استخراجی و MBA بازاریابی می باشد. 

خواجه نصیری 43 ساله، در حالی  16 سال پیش وارد گروه صنعتی بازرگانی ایران اروپا شد، که تعداد پروژه های این گروه به همراه اتوتک (اتوکومپو تکنولوژی سابق) در کشور در حد صفر بود، که پس از چندین ماه، قرارداد گندله سازی شماره یک گل گهر امضا می شود. ایشان با پیگیری های مؤثرش و تلاش های ستودنی همکارانش، بخصوص در دوران سخت تحریم ها، توانسته است ده ها پروژه در حوزه های کنسانتره سازی و گندله سازی سنگ آهن و همچنین تغلیظ، ذوب، پالایشگاه، اسید سولفوریک و لیچینگ مس و فرآوری آلومینا و ذوب روی ... را با شرکت های معظم ایرانی و برای مجموعه  خود به ثبت برساند.

وی در اکثر رویدادهای مهم و مرتبط داخلی و خارجی حضور فعالانه ای داشته و عمده هدفش ارتقاء خدمات شایسته به مشتریانشان و توسعه فناوری های پایدار در صنعت و معدن کشور بوده است. ایشان همیشه از تیم تحت مدیریت خود به عنوان افرادی سخت کوش، وفادار و سالم یاد کرده است.

می متالز برای این مدیر لایق و خوش فکر، آرزوی توفیق و سلامتی  و ادامه ی خدمت در حوزه معدن و صنایع معدنی کشور را دارد.

 

منبع: می متالز
عناوین برگزیده