تاریخ: ۱۶ آبان ۱۳۹۶ ، ساعت ۲۱:۰۴
بازدید: ۲۳۱
کد خبر: ۷۳۸۴
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
خلفی در همایش مدیران روابط عمومی شرکت شهرک‌های صنعتی کشور در کرمانشاه:

مردم مبلغان مهمی برای حمایت از تولید ملی هستند/ باید تصویری امیدبخش و شفاف از فعالیت‌های خود به جامعه ارایه دهیم

می متالز - رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت صنعت، معدن و تجارت مردم را مبلغان مهمی برای حمایت از تولید ملی دانست و گفت: باید تصویری امید بخش و شفاف از فعالیت‌های خود به مردم ارایه دهیم.
مردم مبلغان مهمی برای حمایت از تولید ملی هستند/ باید تصویری امیدبخش و شفاف از فعالیت‌های خود به جامعه ارایه دهیم

به گزارش می متالز، فرزاد خلفی در دومین همایش مدیران روابط عمومی شرکت شهرک‌های صنعتی کشور در کرمانشاه، تصریح کرد: همه ما در این جامعه و هر کدام در شرایطی جمع شده ایم تا توانمند شویم و به تعبیر اسلامی به کمال برسیم، جامعه به کمال و توسعه یافتگی نمی‌رسد مگر هرکس نقش و وظیفه خود را به درستی ایفا کند.

وی با اشاره به نقش ارتباطات و رسانه در توسعه، افزود: دلیل پیشرفت و توسعه دنیای غرب حل مشکلات جامعه بوده است، نباید پشت درهای بسته تصمیم گیری شود و در چرخه تکرار گرفتار شد، باید با مردم همواره در تماس بود و نقطه نظرات و نیازمندی‌های جامعه را دانست و به آن‌ها احترام گذاشت. 

خلفی در بخش دیگری از سخنان خود با تأکید بر ضرورت داشتن اقتصاد صنعتی دانش بنیان نه اقتصاد مونتاژی، ادامه داد: باید به تولید ملی در سطح جهانی برسیم و محصولات ما بتواند با تولیدات جهانی رقابت کنند.

رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت صنعت، معدن و تجارت در ادامه افزود: کشورهای هدف صادراتی باید توسعه یابند. همچنین وزیر صنعت، معدن و تجارت نیز بر ضرورت داشتن صنعتی صادرات گرا که نقش مهمی در تولید ناخالص داخلی ایفا می کند، تأکید دارند.

خلفی، مردم را مبلغان مهمی برای حمایت از تولید ملی دانست و تصریح کرد: بر اساس آنچه در سیاست‌های ارتباطی وزارت صنعت، معدن و تجارت وجود دارد باید سعی کنیم تصویری امید بخش، شفاف، واقعی و عینی از این وزارتخانه و فعالیت‌ها و وظایفش به مردم ارایه دهیم و با اصحاب رسانه نیز ارتباطات خوب، منسجم و هم دلانه برقرار کنیم.

وی در پایان سخنان خود گفت: شبکه‌های اجتماعی ظرفیت عظیمی دارند که باید جدی گرفته شوند. اخبار موضوع محور شوند و نباید شخصیت محور باشد، اولویت امروز ما تولید و اشتغال است و دکتر شریعتمداری نیز به صراحت اعلام کرده اند که باید بر دست کسانی که برای تولید و اشتغال کشور فعالیت می کنند، بوسه زد.

عناوین برگزیده