تاریخ: ۱۷ آبان ۱۳۹۶ ، ساعت ۰۸:۱۸
بازدید: ۳۸۲
کد خبر: ۷۳۹۴
سرویس خبر : آهن و فولاد

ذوب آهن اصفهان ، شرکت برگزیده دریافت تندیس ملی رعایت حقوق مصرف کننده شد

می متالز - در همایش تقدیر از واحد های نمونه استان اصفهان با موضوع رعایت حقوق مصرف کننده: ذوب آهن اصفهان ، شرکت برگزیده دریافت تندیس ملی رعایت حقوق مصرف کننده شد.
ذوب آهن اصفهان ، شرکت برگزیده دریافت تندیس ملی رعایت حقوق مصرف کننده شد

به گزارش می متالز، در همایش تقدیر از واحد های نمونه و برگزیده رعایت حقوق مصرف کننده در سطح استانی و ملی ، ذوب آهن اصفهان با پشتوانه نیم قرن تجربه و تلاش بعنوان شرکت برگزیده جهت دریافت تندیس ملی سال 95 مورد تقدیر ویژه قرار گرفت و دکتر احسان دشتیانه معاون فروش و بازاریابی این شرکت ، لوح تقدیر را دریافت نمود .

در حاشیه این آیین که با حضور دکتر نوابی معاون وزیر صنعت ،معدن وتجارت و رئیس سازمان حمایت از مصرف کنندگان و تولید کنندگان کشور یک شنبه 14 آبان ماه در محل سالن همایش های اتاق بازرگانی اصفهان برگزار شد ،‌دکتر احسان دشتیانه معاون بازاریابی و فروش شرکت با بیان این که ذوب آهن اصفهان سال گذشته موفق به کسب تندیس نقره ای حمایت از حقوق مصرف کننده شد و امسال کاندید دریافت تندیس طلایی مربوطه است ، گفت : از سازمان حمایت از مصرف کنندگان و تولید کنندگان که به واحدهای تولیدی وکیفی همچون ذوب آهن اصفهان توجه ویژه دارد قدردانی می کنم .

وی افزود : ذوب آهن اصفهان از سال 92 تا سال 95 برای چهار سال پیاپی شرکت برتر در رعایت حقوق مصرف کننده شناخته شده بود و امسال برای پنجمین سال این موفقیت را کسب کرد .

معاون بازاریابی و فروش ذوب‌آهن اصفهان عوامل این موفقیت را بدین شرح بیان کرد : داشتن نام تجاری (برند)، کیفیت محصولات، رعایت مسائل زیست محیطی و بهداشتی، تولید بر مبنای حداقل 50% ظرفیت اسمی، نحوه فروش، تندیس ها و گواهینامه های دریافتی، رعایت قیمت فروش،آمار فروش، ظرفیت واقعی تولید، میزان صادرات، تحقیق و پژوهش ، رضایتمندی مشتریان ، نحوه اطلاع رسانی به مشتریان ، خدمات قبل ،‌ حین و پس از فروش و ...

دشتیانه با اشاره به اینکه ذوب آهن هیچ گاه کیفیت را فدای منافع اقتصادی نکرده است ، افزود : ذوب آهن اصفهان از بدو تاسیس به دنبال ایجاد اطمینان در مصرف کننده بوده و این امر در شعار با اطمینان بسازید متبلور است . کیفیت همواره اولویت اول ذوب آهن می باشد و این امر بالاترین حمایت از مصرف کننده است که مورد تاکید مدیرعامل و تمامی کارکنان این شرکت می باشد .

در آیین مذکور که تعدادی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی و مسئولین صنعتی استان حضور داشتند ، دکتر نوابی رئیس سازمان حمایت از مصرف کنندگان و تولید کنندگان گفت : بر اساس ارزیابی های صورت گرفته از 23 واحد صنعتی ، 14 واحد لوح تقدیر حمایت از مصرف کننده گان را دریافت نمودند و شش شرکت دیگر نیز به عنوان شرکت های برگزیده دریافت تندیس ملی سال 95 معرفی شدند.

وی توجه به حق الناس و رعایت حقوق مصرف کننده در همه ابعاد را مهم و وظیفه اخلاقی و شرعی تولیدکنندگان دانست و گفت : استان اصفهان با توجه به توانمندی هایی که در این زمینه دارد باید در این حوزه مشارکت بیشتری داشته باشد.

وی با اشاره به شعار غلط " جنس فروخته شده پس گرفته نمی شود " تصریح نمود : هم اکنون شعار " جنس فروخته شده پس گرفته می شود " در حال نهادینه شدن در جامعه است .

وی گفت : بنگاه های صنعتی باید در جهت افزایش سطح اعتماد مصرف کنندگان تلاش نموده و همه سازمان ها در این زمینه هم جهت شوند .

دکتر نوابی تبلیغات کاذب بعضی از شرکت ها را مغایر با منافع جامعه و مصرف کنندگان دانست و گفت : سازمان حمایت از مصرف کنندگان با اینگونه تبلیغات برخورد خواهد کرد .

وی کمیت، کیفیت و خدمات ،قبل ، حین و بعد از فروش و همچنین پرداخت خسارات اعتماد ، را از جمله نکات مهم برای رعایت حقوق مصرف کننده ذکر نمود و خواستار تشکیل شرکت های تخصصی صادرات برای حضور جدی و موثر در عرصه رقابت های جهانی شد .

در همایش مذکور مهندس احمدیه رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت ، سهل آبادی رئیس خانه صنعت ، معدن و تجارت ایران ، جلیلی رییس انجمن حمایت از حقوق مصرف کنندگان و برکتین رییس خانه صنعت ، معدن و تجارت استان اصفهان در خصوص حقوق تولید کننده و مصرف کننده و حذف واسطه ها و ... سخنرانی نمودند.

در پایان این همایش از واحد های نمونه استان و برگزیده کشوری تقدیر به عمل آمد.

عناوین برگزیده