تاریخ: ۱۹ آبان ۱۳۹۶ ، ساعت ۱۲:۱۶
بازدید: ۸۵۴
کد خبر: ۷۴۱۵
سرویس خبر : آهن و فولاد

ارزیابی گواهی تعهد به تعالی سازمانی اروپا (EFQM) در شرکت فولاد هرمزگان

می متالز - ارزیابی گواهی تعهد به تعالی سازمانی اروپا (EFQM) در شرکت فولاد هرمزگان باحضور مدیرعامل،معاونین ومدیران این شرکت برگزار شد.
ارزیابی گواهی تعهد به تعالی سازمانی اروپا (EFQM) در شرکت فولاد هرمزگان

به گزارش می متالز، مهندس علیرضا کاظمی معاون تکنولوژی فولاد هرمزگان گفت: ارزیابی گواهی تعهد به تعالی سازمانی اروپا (EFQM) توسط ارزیابان EFQM اروپا در شرکت فولاد هرمزگان برگزار گردید.
حرکت در مسیر تعالی سازمانی و آشنایی با الگوهای روز دنیا در زمینه تعالی یک ضرورت اجتناب ناپذیر است. مدل تعالی سازمانی با به تصویر کشیدن یک سازمان متعالی این امکان را فراهم می سازد تا سازمانها در مقایسه خود با این مدل، سرآمدی خود را محک زده و از طریق یادگیری، نوآوری و بهبود مستمر، به بازنگری در وضع موجود و برنامه ریزی بهبود اهتمام ورزند.
وی عنوان کرد: شرکت فولاد هرمزگان تصمیم به ارزیابی خود براساس مدل تعالی اروپا (EFQM) گرفت و ثبت نام در جایزه تعالی سازمانی اروپا در شهریورماه 1396صورت پذیرفت و فعالیت ها در این خصوص به صورت جدی با محوریت مدیریت مهندسی صنایع (واحد تضمین کیفیت) آغاز گردید.
کاظمی بیان داشت: در این راستا در اولین گام واحد تضمین کیفیت موظف به تدوین اظهارنامه جهت ارائه به دبیرخانه نمایندگی EFQM اروپا و اعلام آمادگی شرکت جهت ارزیابی شد. در این خلال چندین جلسه و کارگاه آموزشی نیز با عناوین «آشنایی با مفاهیم و مدل تعالی» ، «منطق رادار» ، « خود ارزیابی» و... ویژه مدیران، روسا و سرپرستان برگزار گردید.
وی گفت: در نهایت ارزیابی نهایی با حضور کلیه مدیران، معاونین و مدیرعامل محترم توسط ارزیابان EFQM اروپا از دو کشور هلند و ترکیه برگزار گردید که نتیجه آن به زودی از سوی بنیاد EFQM اروپا اعلام خواهد شد.

منبع: می متالز
عناوین برگزیده