تاریخ: ۲۱ آبان ۱۳۹۶ ، ساعت ۱۱:۲۸
بازدید: ۶۰۷
کد خبر: ۷۴۷۱
سرویس خبر : آهن و فولاد

پیوند فرهنگ و فولاد در فولاد کرمان/ مدیر عاملی که نویسنده هم هست!

می متالز - در جلسه ای که با حضور معاونین مدیران، روسا و برخی از پرسنل شرکت صنایع فولاد کرمان(بردسیر) در محل کارخانه این شرکت برگزار شد از کتاب فرصت های نوین کسب و کار مبتنی بر خلافیت تالیف دکتر علیرضا عکاف زاده، مدیر عامل این شرکت رونمایی شد.
پیوند فرهنگ و فولاد در فولاد کرمان/ مدیر عاملی که نویسنده هم هست!

به گزارش می متالز، موضوع اصلی کتاب فرصت های نوین کسب و کار مبتنی بر خلافیت تالیف دکتر علیرضا عکاف زاده، مدیر عامل شرکت صنایع فولاد کرمان(بردسیر)، مدیریت کسب و کار و کارآفرینی است و شش فصل و ۲۳۸ صفحه دارد.

این کتاب به اهمیت خلاقیت و نوآوری در نهادها و سازمان ها و تحلیل آن پرداخته و پس از بررسی و بیان نظریه های مختلف سازمانی با رویکرد معرفی محیط های کسب وکار، برخی از سیاست های راهبردی ارتقای این گونه محیط ها را بیان می نماید. همچنین بررسی فرصت های کارآفرینی و چالش های پیش روی کسب وکارها و  برخی از شاخص ترین تکنیکها و رویکردهای محیط کسب وکار از بخش های دیگر این کتاب هستند. در انتها نیز مولف اهمیت بین المللی و جهانی شدن کسب و کارها را مورد بحث قرار می دهد.

کتاب فرصت‎های نوین کسب ‎و کار مبتنی بر خلاقیت در تیراژ ۱۰۰۰ نسخه توسط انتشارات زرین کلک آفتاب منتشر و روانه بازار چاپ و نشر کشور شده است.

همچنین از محتوای این کتاب دو مقاله  علمی با عنوان بررسی ساختاری نظریه های مدیریت محیط کسب و کار در دو کنفرانس بین المللی علوم در بروکسل بلژیک و سومین کنفرانس بین المللی نوآوری در علوم در برلین آلمان در سال ۲۰۱۷ ارائه و مورد پذیرش قرار گرفته است.

منبع: چیلان
عناوین برگزیده