تاریخ: ۲۱ آبان ۱۳۹۶ ، ساعت ۱۲:۳۴
بازدید: ۴۱۸
کد خبر: ۷۴۸۹
سرویس خبر : آهن و فولاد

دستور استاندار یزد برای رفع مشکلات بازنشستگان فولاد آلیاژی ایران

می متالز - شرکت فولاد آلیاژی ایران در راستای اشتغالزایی در استان یزد تاکنون توانسته 2200 نفر نیرو به صورت مستقیم و 500 نفر را به صورت غیرمستقیم به کار گیرد و با اتمام پروژه ها و طرح های توسعه می تواند نیروی انسانی بومی بیشتری را نیز مشغول نماید.
دستور استاندار یزد برای رفع مشکلات بازنشستگان فولاد آلیاژی ایران

به گزارش می متالز، مهندس محمود زمانی قمی، استاندار جدید استان یزد در اولین روز کاری خود در جلسه ای با حضور رئیس هیئت مدیره و مدیران شرکت فولاد آلیاژی ایران، ضمن ابراز خرسندی جهت بازدید از این شرکت، این صنعت را یکی از افتخارات کشور عنوان کرد و گفت: نقش این شرکت در اقتصاد ملی ایران قابل مشاهده و دیدن است و بنا به منزلتی که دارد باید روی مسائل آن نیز حساس بود.

وی این بنگاه بزرگ اقتصادی را جزء صنایع بزرگ و واحدهای مطرح در خاورمیانه عنوان نمود و افزود: این شرکت به جهت تولید فولادهای آلیاژی و توانایی دراشتغالزایی جایگاه و ارزش ویژه ای دارد.

زمانی اظهار داشت: دولت خود را موظف به رسیدگی به موضوع و مسائل مرتبط با بنگاه های بزرگ اقتصادی نظیر فولاد آلیاژی ایران در اسرع وقت می داند و ما در کنار و همراه بنگاه ها هستیم.

همچنین در این بازدید، مهندس یداله طاهرنژاد؛ رئیس هیئت مدیره شرکت فولاد آلیاژی ایران گفت: امید است قلم، قدم، اندیشه و افکار استاندار جدید یزد منشأ و سبب برداشتن گام های مؤثری در جهت توسعه و اعتلای استان یزد و شرکت فولاد آلیاژی ایران شود.

وی ضمن بیان تاریخچه و جایگاه شرکت فولاد آلیاژی ایران در خاورمیانه، کیفیت محصولات این شرکت را همانند کشورهای اروپایی عنوان نمود و گفت: به گواه مشتریان محصولات این شرکت از لحاظ کیفیت با محصولات کشورهای اروپایی برابری و قابل تشخیص از یکدیگر نیست.

طاهرنژاد در این خصوص افزود: شرکت فولاد آلیاژی ایران در راستای اشتغالزایی در استان تاکنون توانسته است ۲۲۰۰ نفر نیرو به صورت مستقیم و ۵۰۰ نفر را به صورت غیرمستقیم به کار گیرد و با اتمام پروژه های طرح و توسعه این شرکت که در طول سالیان بهره برداری خود تاکنون همیشه شرکتی سود ده بوده است، می تواند نیروی انسانی بومی بیشتری را نیز مشغول نماید.

قابل ذکر است رئیس هیئت مدیره شرکت در پایان از استاندار خواستار تسریع و مساعدت در جهت رفع مشکل بازنشستگی جمعی از کارکنان شرکت (با توجه به عدم لحاظ نمودن سال های قبل از ۱۳۷۹ به عنوان کار سخت و زیان آور) شد و در همین خصوص استاندار به رئیس اداره بیمه استان تکلیف نمود هرچه سریعتر در جهت رفع این مشکل اقدام فرماید.

گفتنی است، استاندار یزد و هیئتی هفته گذشته از شرکت فولاد آلیاژی ایران بازدید نمودند.

منبع: چیلان
عناوین برگزیده