تاریخ: ۲۴ آبان ۱۳۹۶ ، ساعت ۲۲:۵۵
بازدید: ۳۳۵
کد خبر: ۷۵۶۴
سرویس خبر : معادن و مواد معدنی
وزیر صنعت، معدن و تجارت در سیزدهمین نمایشگاه بین المللی ایران کان مین 2017:

ایدرو در زمینه آموزش و ساخت تجهیزات صنایع معدنی ورود کند

می متالز - وزیر صنعت، معدن و تجارت در آیین گشایش سیزدهمین نمایشگاه بین المللی معدن، صنایع معدنی، تجهیزات و صنایع وابسته (کان مین) در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران گفت: ایدرو در زمینه آموزش و ارتقاء سطح پژوهش و ساخت تجهیزات صنایع معدنی باید وارد شود.
ایدرو در زمینه آموزش و ساخت تجهیزات صنایع معدنی ورود کند

به گزارش می متالز، محمد شریعتمداری در این مراسم یکی از مسئولیت های سازمان های توسعه ای را بالابردن سطح دانش و آموزش و ارتقا سطح پژوهش عنوان کرد و از خانه معدن ایران هم خواست همکاری جدی تری در این امر داشته باشد تا قدم های سریعتر و تصمیم های بهتری را شاهد باشیم .

وزیر صنعت ، معدن وتجارت افزود: در صورتی که آموزش و پژوهش مناسب داشته باشیم مشکلات زودتر حل می شود.

دکتر شریعتمداری با بیان اینکه در دولت دوازدهم یکی از مهم ترین برنامه ها حوزه معدن است، گفت: در این موضوع جذب سرمایه داخلی و خارجی بسیار مهم است تا سرعت توسعه به حد جهانی برسد.

وزیر صنعت، معدن و تجارت خاطرنشان کرد: در اکتشاف معادن باید به بهترین متدهای دنیا برسیم وامروز نیاز داریم که قراردادهای بزرگتری برای اکتشافات در ایران داشته باشیم.

دکتر شریعتمداری در ادامه با همراهی دکتر سرقینی معاون امور معادن و صنایع معدنی، دکتر منصور معظمی معاون وزیر و رئیس هیئت عامل ایدرو و دکتر مهدی کرباسیان معاون وزیر رئیس هیئت عامل ایمیدرو از غرفه های مختلف این نمایشگاه دیدن کرد. 

عناوین برگزیده