تاریخ: ۲۴ آبان ۱۳۹۶ ، ساعت ۲۳:۰۷
بازدید: ۵۳۳
کد خبر: ۷۵۶۵
سرویس خبر : معادن و مواد معدنی
درخواست رئیس هیات مدیره خانه معدن ایران:

سازمان گسترش در حوزه ساخت تجهیزات صنایع معدنی نقش آفرینی کند

می متالز - رئیس هیات مدیره خانه معدن ایران در مراسم افتتاحیه سیزدهمین نمایشگاه بین المللی معدن، صنایع معدنی، تجهیزات و صنایع وابسته (کان مین) در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران گفت: از ایدرو می خواهیم در این بخش نیز نقش اثرگذاری را مانند همه بخش های صنایع دیگر ایفا کند.
سازمان گسترش در حوزه ساخت تجهیزات صنایع معدنی نقش آفرینی کند

به گزارش می متالز، محمدرضا بهرامن با اشاره به برنامه ها و فعالیت های انجام شده گفت: بخش معدن می تواند پیشران توسعه کشور باید و خانه معدن با برنامه ریزی به این سو می رود که معدن و محیط زیست را باهم مدنظر داشته باشد.

بهرامن با ابراز خرسندی از حضور وزیر معدن و تجارت برای افتتاح این نمایشگاه تصریح کرد: اهتمام وزیر صنعت، معدن و تجارت به این مقوله از صنعت مایه مباهات است.

ریاست هیات مدیره خانه معدن ایران همچنین حضور دکتر معظمی هیات عامل ایدرو در افتتاح این نمایشگاه را راهگشای در توسعه، ساخت تجهیزات معدنی در کشور عنوان و تصریح کرد: از ایدرو می خواهیم در این بخش نیز نقش اثرگذاری را مانند همه بخش های صنایع دیگر ایفا کند.

دکتر شریعتمداری وزیر صنعت ، معدن وتجارت با همراهی دکتر سرقینی معاون امور معادن و صنایع معدنی، دکتر منصور معظمی معاون وزیر و رییس هیات عامل ایدرو، دکتر مهدی کرباسیان معاون وزیر و رئیس هیات عامل ایمیدرو ضمن افتتاح نمایشگاه، از غرفه های مختلف آن بازید کرد.

عناوین برگزیده