تاریخ: ۲۶ آبان ۱۳۹۶ ، ساعت ۱۳:۳۱
بازدید: ۳۲۳
کد خبر: ۷۶۰۹
سرویس خبر : معادن و مواد معدنی
رییس سازمان صنعت معدن تجارت استان آذربایجان شرقی اعلام کرد:

فعال شدن بخش معدن سبب افزایش اشتغال در شهرستان اهر می‌شود/ ​مردم از شرکت‌های سرمایه‌گذار حمایت کنند

می متالز - رییس سازمان صنعت معدن تجارت استان آذربایجان شرقی گفت: فعال شدن بخش معدن افزایش اشتغال در شهرستان اهر را در پی دارد و مردم بومی با حمایت از شرکت‌های سرمایه گذار و همراهی با آن‌ها از این موقعیت استفاده کنند.
فعال شدن بخش معدن سبب افزایش اشتغال در شهرستان اهر می‌شود/ ​مردم از شرکت‌های سرمایه‌گذار حمایت کنند

به گزارش می متالز، حسین نجاتی در جلسه مشترک با فرماندار، نماینده مردم اهر و هریس در مجلس شورای اسلامی و سرمایه گذار معدن طلای زاییلیک اهر از آمادگی بخش خصوصی برای توسعه اقتصادی و افزایش میزان اشتغال در این شهرستان خبر داد و افزود: مطالعات از پیش انجام یافته توسط سازمان زمین شناسی کشور حاکی از وجود ذخایر غنی معدنی مس و طلا در این شهرستان است که با جذب سرمایه گذار معدنی دارای اهلیت فنی و مالی، می توان از این نعمت خدادای در جهت منافع مردم منطقه بهره برد.

 

مردم از شرکت‌های سرمایه گذار حمایت کنند

وی وجود چندین محدوده معدنی در شهرستان اهر را نوید بخش توسعه اقتصادی منطقه و استان دانست و تصریح کرد : مردم بومی نیز با حمایت از شرکت‌های سرمایه گذار و همراهی با آن‌ها از این موقعیت استفاده کنند .
نماینده مردم اهر و هریس در مجلس شورای اسلامی نیز در این جلسه با تاکید بر حمایت همه مسؤولان شهرستان از سرمایه گذاران معدنی و صنعتی گفت : این حمایت تا زمانیکه اولویت توسعه و ایجاد اشتغال برمدار قانون از سوی سرمایه گذاران رعایت شود، به قوت خود باقی است .

عناوین برگزیده