تاریخ: ۲۷ آبان ۱۳۹۶ ، ساعت ۱۲:۰۶
بازدید: ۳۲۴
کد خبر: ۷۶۶۱
سرویس خبر : معادن و مواد معدنی

شرکت سیمان ممتازان ۱۰ ساله شد

می متالز - حدود یک دهه پیش در چنین روزهایی جمعی از کرمانی‌های خیراندیش و نیک‌کردار گرد هم آمدند و سنگ بنای صنعتی را پایه‌ریزی کردند که امروز جدای از اینکه این چتر خیرخواهی بر زندگی تعدادی از هموطنان سایه آرامش گسترانده، اقتصاد استان نیز از این شجره سهم می‌برد.
شرکت سیمان ممتازان ۱۰ ساله شد

به گزارش می متالز، محمد ربانی مدیر عامل این شرکت طی پیامی بشرح زیر دهمین سال تولد این بنگاه اقتصادی را تبریک گفت.

همکاران ارجمند، خواهران و برادران گرامی، حتما آگاه هستند که کارخانه سیمان ممتازان به دهمین سال بهره‌برداری خود رسیده است. سیمان ممتازان در این ۱۰ سال، ۱۰/۰۰۰/۰۰۰ تن کلینکر و جمعا ۱۰/۵۰۰/۰۰۰ تن کلینکر و سیمان تولید و به صنعت ساخت و ساز داخل و خارج از کشور تقدیم نموده است.

سیمان ممتازان با همت و اندیشه خیرخواهانه جمعی از سرمایه گذاران آگاه و خوشنام کرمانی که به سازندگی استان و اشتغال جوانان این سرزمین تاریخی علاقه دارند تاسیس شد و در سال۱۳۸۶، همچون نهالی شاداب و سرافراز از خاک تنیده کویر سر برآورد و به بیان زیبای نوشته شده بر تصویر روز افتتاح:
“سرانجام چراغ های تلاشمان کویر را روشن تر کرد تا ماه آسمان، تنها نباشد”
کارخانه سیمان ممتازان در این ۱۰ سال با هدایت و حمایت هیات مدیره محترم و تلاش دسته جمعی مدیران، مهندسین، تکنسین ها، کارمندان و کارگران عزیز و زحمت کش، در واحد های صف و ستاد، بالنده گردیده و هم اکنون علاوه بر تامین بخش مهمی از نیاز ساخت و ساز استان، منبع معشیت و تامین هزینه زندگی صدها خانواده در داخل و خارج از شرکت می باشد.
امیدواریم سازندگی و بالندگی همچنان پر خیر و برکت توسعه یافته و سیمان ممتازان همواره بزرگ و بزرگتر شود و سایه خود را بر سازندگی استان و اشتغال جوانان این مرز و بوم گسترش دهد.
اینک ضمن سپاس به درگاه خداوند و آرزوی سلامتی و توفیق برای بنیان گذاران و سهام داران شرکت، از همراهی ها و زحمات همه مدیران، روسا، سرپرستان، مسوولین و کارگران عزیز و زحمت کش خانواده بزرگ سیمان ممتازان، کمال تشکر و قدردانی را دارم.
ومن الله التوفیق
مدیر عامل سیمان ممتازان
محمد ربانی

عناوین برگزیده