تاریخ: ۲۷ آبان ۱۳۹۶ ، ساعت ۱۷:۵۹
بازدید: ۴۳۶
کد خبر: ۷۶۶۷
سرویس خبر : معادن و مواد معدنی

کارگاه آموزش راهبری سیستم متمرکز فروش هلدینگ فارس و خوزستان در شرکت سیمان فارس برگزار شد

می متالز - کارگاه آموزش راهبری سامانه متمرکز فروش (شمس) هلدینگ فارس و خوزستان روز سه شنبه در شرکت سیمان فارس برگزار گشت.
کارگاه آموزش راهبری سیستم متمرکز فروش هلدینگ فارس و خوزستان در شرکت سیمان فارس برگزار شد

به گزارش می متالز، این دوره آموزشی توسط اساتید شرکت خدمان مهندسی سیمان فارس و خوزستان و با هماهنگی شرکت سیمان فارس نو برگزار گردید .

این دوره آموزشی ویژه ۲۲ نفر از مدیران و روسای و کارشناسان فروش، مالی و فناوری اطلاعات شرکتهای سیمان بهبهان، سیمان فارس، سیمان سفید نی ریز، گچ ماشینی فارس و سیمان فارس نو برگزار شد.

هدف از برگزاری این دوره آشنایی کارشناسان مذکور با سامانه جدید فروش اینترنتی هلدینگ  فارس و خوزستان با هدف هماهنگی بازاریابی و فروش یکپارچه سیمان در سطح کشور می باشد.

گفتنی است که هلدینگ سیمان فارس و خوزستان که از زیر مجموعه های شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی(شستا) می باشد و بیش از ۴۰ درصد سهم بازارسیمان کشور را در اختیار دارد با همکاری بانک رفاه کارگران در اقدامی نوآورانه مبتنی بر مشتری مداری ، پورتال شمس را با هدف فروش اینترنتی سیمان در سراسر کشور و با قیمت یکسان راه اندازی کرد.

این سامانه از روز سه شنبه در استان فارس کلید خورد و از روز چهارشنبه خریداران سیمان می توانند با مراجعه به پورتال  www.cementonline.ir بصورت شبانه روزی از این خدمت بهره مند شد.

عناوین برگزیده