تاریخ: ۲۷ آبان ۱۳۹۶ ، ساعت ۱۸:۳۴
بازدید: ۳۸۸
کد خبر: ۷۶۷۰
سرویس خبر : معادن و مواد معدنی

برگزاری کارگاه آموزشی مشاغل سبز در شرکت سیمان کرمان

می متالز - در راستای اهداف واستراتژیهای زیست محیطی گروه صنایع سیمان کرمان یک دوره کارگاه آموزشی با موضوع مشاغل سبز در کارخانه سیمان کرمان برگزارشد.
برگزاری کارگاه آموزشی مشاغل سبز در شرکت سیمان کرمان

به گزارش می متالز، علاوه بر مدیران وسرپرستان واحدهای تولیدی وستادی کارخانه، این دوره یک روزه میزبان فعالین حوزه حفاظت محیط زیست همچنین مدیران واعضاء سازمانهای مردم نهادزیست محیطی بود.

سرکار خانم دکترامیرتیموری از اساتید مجرب دانشگاه شهید باهنر کرمان به بیان ویژگیها ،استانداردها و وجوه تمایز مشاغل سبز از سایر مشاغل وهمچنین به تفسیر وتبیین جایگاه این گونه مشاغل در جوامع پیشرفته و ضرورتهای ایجاد آن در اوضاع کنونی محیط زیست کشور پرداختند.

در همین ارتباط سرکار خانم مهندس پیام رئیس محیط زیست شرکت به تعهد و پایبندی سیمان کرمان در حفظ و حراست محیط زیست و پیشقدم بودن مدیریت و کارکنان وتکنولوژی این مجموعه تولیدی در این زمینه اشاره نمود وبرگزاری دوره های آموزشی درسیمان کرمان را فصل جدید فعالیتهای زیست محیطی در این مجموعه دانست.

درادامه مهندس فریدون رحمانی مدیرعامل گروه صنایع سیمان کرمان نیز به نقش سازمانهای مردم نهاد در جامعه اشاره نمود وبیان داشت استان کرمان همواره در بحث محیط زیست، استانی سرآمد بوده، هست و خواهد بود و می توان با تعامل سازنده بین صنایع ومعادن ومحیط زیست، این استان را از نظر مسائل زیست محیطی به جایی برسانیم که حق کرمان است.

در پایان این دروه آموزشی گواهینامه تکمیل دوره مورد تائید اداره کل حفاظت محیط زیست کرمان به شرکت کنندگان اهداء شد.

عناوین برگزیده