تاریخ: ۲۷ آبان ۱۳۹۶ ، ساعت ۲۱:۵۳
بازدید: ۲۱۸۹
کد خبر: ۷۶۷۶
سرویس خبر : معادن و مواد معدنی

استاندار فارس از کارخانه جدید سیمان فارس در منطقه خرامه بازدید کرد

می متالز - مهندس اسماعیل تبادار استاندار فارس ضمن حضور در جمع فعالان اقتصادی شهرستان خرامه از کارخانجات در دست احداث این شهرستان از جمله کارخانه جدید سیمان فارس بازدید کرد.
استاندار فارس از کارخانه جدید سیمان فارس در منطقه خرامه بازدید کرد

به گزارش می متالز، استاندار فارس در جمع فعالان اقتصادی این شهرستان ، با اشاره به تصویب لایحه برداشت یک و نیم میلیارد دلار از صندوق توسعه ملی برای ایجاد اشتغال در روستاها بیان داشت: در تخصیص سهم فارس از این اعتبارات نیز رویکرد جدی تری به شهرستان خرامه خواهیم داشت  و این اعتبار برای ایجاد اشتغال در روستاها و شهرهای زیر ۱۰ هزار نفر صرف خواهد شد که به شهرستان خرامه باید در این زمینه توجه ویژه شود.

وی ادامه داد: بحث ایجاد اشتغال در استان را به عنوان یک دغدغه و تکلیف با قاطعیت دنبال می کنیم و از تمام ظرفیت ها و امکاناتی که از سوی دولت تامین می شود برای ایجاد اشتغال استفاده خواهیم کرد.

تبادار افزود: اما در این میان از نقش فعالان اقتصادی بخش خصوصی نباید غافل شد و تمام دستگاه های اجرایی استان موظفند که شرایط را برای بهره مندی بخش خصوصی از تسهیلات و امکاناتی که دولت برای ایجاد اشتغال تدارک دیده فراهم کنند.

سپس تبادار ضمن حضور در پروژه ساخت کارخانه جدید سیمان فارس و توسط مهندس علیرضا بستانیان مدیر عامل این شرکت از فرایند ساخت کارخانه و مشکلات پیش روی این پروژه مطلع شد و قول مساعد جهت پیگیری رفع مشکلات این پروژه را داد.

قابل ذکر است که نماینده محترم مردم خرامه در مجلس شورای اسلامی،مدیر کل تعاون ، کار و رفاه اجتماعی استان فارس ،مدیر کل سازمان صنعت و معدن و تجارت نیز از همراهان استاندار در این بازدید بودند.

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده