تاریخ: ۲۷ آبان ۱۳۹۶ ، ساعت ۲۲:۴۵
بازدید: ۶۷۸
کد خبر: ۷۶۸۶
سرویس خبر : معادن و مواد معدنی

حمایت شرکت KHD آلمان از طرح های مرتبط با حفاظت از محیط زیست در ایران

می متالز - شرکت KHD آلمان برای حمایت از طرح های مرتبط با حفاظت از محیط زیست در ایران تخصیص بودجه خواهد داشت.
حمایت شرکت KHD آلمان از طرح های مرتبط با حفاظت از محیط زیست در ایران

به گزارش می متالز، مدیر عامل ایران شرکت KHD آلمان گفت: این شرکت در راستای رسالت خود برای توسعه پایدار اقدام به تخصیص بودجه برای طرح های حفاظت از محیط زیست وفرهنگ سازی در این زمینه نموده است . بر همین اساس امسال به عنوان حامی در فرهنگ سازی برای تولید ومصرف سیمان های کامپوزیت درکنفرانس بین المللی آی سم مشارکت نمودیم.

وی افزود: تولید این نوع سیمان در ایران علاوه برکاهش هزینه های تولید تا ۳۰ درصد، آلاینده های محیط زیست ومصرف انرژی را نیزکاهش می دهد وبه این ترتیب مردم ایران می توانند هوای پاک تری به خصوص در اطراف کارخانجات سیمان داشته باشند. شرکت KHD با رویکرد جهانی به مقوله محیط زیست می نگرد و تمام تلاش خود را به کار می گیرد تا تجهیزات وخدمات نوآورانه را برای کاهش فاصله معیارهای کیفی و کمی سیمان ایران در مقایسه با سیمان آلمان ارایه دهد.

مدیر عامل ایران شرکت KHD آلمان در خصوص خدمات قابل ارائه این شرکت در ایران نیز گفت: یکی از خدمات ویژه کی.اچ.دی برای ایران با توجه به مشکلات مربوط به کمبود آب ارایه فن آوری های رولرپرس ک.اچ.دی High Pressure Grinding Rollers و سیستم های خنک کن بااستفاده از هوای تازه محیط برای خنک کردن گازهای خروجی پیش گرمکن است که نیازی به مصرف آب ندارد.

عناوین برگزیده