تاریخ: ۲۸ آبان ۱۳۹۶ ، ساعت ۱۲:۱۳
بازدید: ۴۰۷
کد خبر: ۷۷۰۹
سرویس خبر : معادن و مواد معدنی

بازدید ریاست اداره محیط زیست شهرستان سیاهکل از کارخانه سیمان گیلان سبز

می متالز - رئیس اداره محیط زیست شهرستان سیاهکل به منظور بررسی شرایط و اقدامات زیست محیطی کارخانه سیمان گیلان سبز از این واحد تولیدی بازدید کرد.
بازدید ریاست اداره محیط زیست شهرستان سیاهکل از کارخانه سیمان گیلان سبز

به گزارش می متالز، در تاریخ سوم آبان سال جاری، آقای مهندس لطیف جواهر دشتی رئیس اداره حفاظت از محیط زیست شهرستان سیاهکل از کارخانه سیمان گیلان سبز دیلمان بازدید و در جریان فرآیند و اقدمات و وضعیت زیست محیطی این کارخانه قرار گرفتند.

پس از بازدید از محورهای مواصلاتی و جاده معدن و درنهایت سایت کارخانه ، ابتدا گزارشی از عملکرد کارخانه ، فعالیت ها و اقدامات صورت گرفته در حوزه محیط زیست توسط آقای مهندس درویش مدیریت کارخانه ارائه گردید.

ایشان در این گزارش اظهار داشت: همچنان که تولید برای ما مهم است و به کیفیت و کمیت محصول توجه جدی داریم مباحث زیست محیطی و مسئولیت های اجتماعی به ما حکم می کنند به حیات انسان ها اعم از شاغلین و ساکنین مناطق مجاور که در ارتباط مستقیم با عملکرد کارخانه هستند توجه ویژه ای داشته باشیم . لذا اهم برنامه های در دست اجرای این مجموعه بهسازی و نوسازی سیستم فیلتراسیون ، الکترو فیلترها ، بگ هاوس و ایجاد سیستم پسماند همچنین توسعه و گسترش فضای سبز جهت ایجاد محیطی پاک ، آرام و فرحبخش می باشد.سپس آقای مهندس جواهر دشتی با اشاره به مثبت بودن اقدامات به عمل آمده رضایت نسبی خود را از عملکرد مجموعه سیمان گیلان سبز اعلام و ابراز امیدواری کرد تا با ادامه این روند موضوع درج نام شرکت در فهرست صنایع سبز را در سنوات آتی پیگیری نماید.

عناوین برگزیده