تاریخ: ۳۰ آبان ۱۳۹۶ ، ساعت ۱۴:۳۶
بازدید: ۱۳۷۹
کد خبر: ۷۷۳۹
سرویس خبر : آهن و فولاد
در فولاد خراسان اتفاق افتاد:

ثبت رکورد جدید تولید فولاد خام در واحد دوم فولادسازی

می متالز - کارکنان متعهد و تلاشگر بخش کارخانه فولادسازی 2 فولاد خراسان در ادامه روند افزایش تولید و ثبت رکورد، در این واحد که در اردیبهشت ماه امسال به بهره برداری رسیده است موفق به دستیابی رکورد ریخته گری روزانه 13 ذوب در آبان ماه 1396 شدند.
ثبت رکورد جدید تولید فولاد خام در واحد دوم فولادسازی

به گزارش می متالز، مدیر فولادسازی مجتمع فولاد خراسان با اشاره به این که رکورد قبلی تولید در شهریور ماه اتفاق افتاده است، افزود: رکورد قبلی این واحد تازه تاسیس  12 ذوب و تولید 1320 تن فولاد خام در روز بود.

 

مهندس محمدرضا شفیعیان علت رکورد جدید را که در مرحله آزمایش واحد فولادسازی 2 روی داده است، رفع برخی از مشکلات فرآیند تولید این واحد ذکر نمود.

وی در ادامه اظهار امیدواری کرد: در صورت مساعد بودن شرایط و رفع مشکلات، با سعی و تلاش تمامی کارکنان و حمایت تمامی واحدهای ستادی و پشتیبانی شاهد ثبت رکوردهای دیگر تا رسیدن به ظرفیت متوسط روزانه ذوب که 18 ذوب و ظرفیت اسمی سالانه این کارخانه که 720 هزار تن فولاد خام است، باشیم.

مهندس محمدرضا زارع معاون بهره برداری شرکت ضمن تقدیر و تشکر از تلاش تمامی همکاران بهره برداری و پشتیبانی این موفقیت را به تلاشگران بخش فولادسازی تبریک گفت.

گفتنی است، مجتمع فولاد خراسان با ظرفیت تولید سالانه ی حدود 1.4 میلیون تن فولاد خام، دارای 2 واحد فولادسازی است، که کارخانه فولادسازی شماره 2 این شرکت، اردیبهشت ماه 1396 با ظرفیت 720 هزار تن در سال، با حضور وزاری «صنعت،معدن و تجارت» و «تعاون، کار و رفاه اجتماعی» به بهره برداری رسید.

منبع: می متالز
عناوین برگزیده