تاریخ: ۳۰ آبان ۱۳۹۶ ، ساعت ۱۵:۱۹
بازدید: ۴۰۲
کد خبر: ۷۷۵۱
سرویس خبر : فلزات غیرآهنی

رشد قیمت طلای سرخ و زرد در بازارهای جهانی

می متالز - قیمت مس در معاملات روز دوشنبه با افزایش همراه شد در حالی که قیمت این کالا در معاملات روز جمعه به هر تن 6 هزار و 728 دلار رسیده بود.
رشد قیمت طلای سرخ و زرد در بازارهای جهانی

به گزارش می متالز، قیمت خرید نقدی مس در آخرین ساعات معاملاتی دیروز در بورس لندن با افزایش همراه شد و هر تن از این کالا 6 هزار و 751 دلار معامله شد. قیمت مس در معاملات روز دوشنبه با افزایش همراه شد در حالی که قیمت این کالا در معاملات روز جمعه به هر تن 6 هزار و 728 دلار رسیده بود. این در حالی است که قیمت فروش نقدی این کالا در بورس لندن هر تن 6 هزار و 752 دلار شد. در بورس لندن، قیمت خرید نقدی آلومینیوم به هر تن دو هزار و 67 دلار رسید و قیمت فروش نقدی آن به هر تن دو هزار و 67.50 دلار معامله شد. قیمت خرید نقدی هر تن قلع به 19 هزار و 535 دلار رسید در حالی که قیمت فروش آن به هر تن 19 هزار و 55 دلار به ثبت رسید. قیمت هرتن روی در معاملات رینگ لندن به هر تن سه هزار و 197.50 دلار رسید در حالی که قیمت فروش نقدی آن سه هزار و 199.50دلار شد. قیمت خرید نقدی هر تن سرب در تالار معاملات این بورس به دو هزار و 429 دلا رسید و قیمت فروش نقدی آن به هر تن دو هزار و 429.50 دلار معامله شد . این در حالی است که، قیمت طلا در معاملات امروز در بازار آمریکا با رشد 0.3 درصدی هر اونس یک هزار و 280 دلار شد. افزایش تنش های ایجاد شده میان آمریکا و کره شمالی از عوامل کلیدی افزایش قیمت طلا در بازارهای جهانی بود . اقدام ترامپ برای درج نام کره شمالی در فهرست کشورهای حامی تروریسم بار دیگر موجب تحریک کره شمالی و تلاش سرمایه گذاران برای افزایش ذخیره ایمن شد. قیمت نفت سبک آمریکا نیز با کاهش 0.5 درصدی به هر بشکه 56 دلار و 23 سنت معامله شد در حالی که قیمت نفت برنت دریای شمال، با رشد 0.3 درصدی به هر بشکه 62 دلار و 43 سنت رسید . اما در معاملات امروز در بازارهای داخلی، نرخ دلار بانکی با رشد همراه شد و هر دلار آمریکا، سه هزار و 524 تومان معامله شد.

نرخ یوروبانکی نیز با افزایش همراه شد و هر یورو به چهار هزار و 136 تومان رسید. قیمت یکصد ین ژاپن به سه هزار و 130 تومان معامله شد و قیمت درهم امارات 959 تومان شد در حالی که پوند انگلیس نیز چهار هزار و 668 تومان معامله شد.

عناوین برگزیده