تاریخ: ۰۴ آذر ۱۳۹۶ ، ساعت ۲۳:۰۱
بازدید: ۳۳۹
کد خبر: ۷۸۲۱
سرویس خبر : آهن و فولاد

شرکت فولاد هرمزگان صادرکننده نمونه شد

می متالز - شرکت فولاد هرمزگان صادرکننده نمونه استانی ارزیابی سال۱۳۹۵ شد.
شرکت فولاد هرمزگان صادرکننده نمونه شد

به گزارش می متالز، طی مراسمی با حضور معاون توسعه صادرات کالا و خدمات سازمان توسعه و تجارت ایران، استاندار هرمزگان و جمعی از مدیران استانی از فولاد هرمزگان بعنوان صادر کننده نمونه استانی تجلیل شد. استاندار هرمزگان در بیست ویکمین همایش تجلیل از صادر کنندگان نمونه استان گفت: برنامه ریزی برای تولیدات و محصولات باید در راستای صادرات و صادرات محور باشد.

فریدون همتی افزود: تولیدات و محصولات صادرات محور باید از دو خصوصیت کیفیت و قیمت مناسب برخوردار باشند و روی دو مقوله مهم باید بیشتر کارشود.   

   

وی با اشاره به اینکه باید همه استعدادهای بخش دولتی و خصوصی را در کنار هم قرار دهیم  گفت: با هم افزایی بخش خصوصی و دولتی افزایش تولید محصولات هموار می شود  که در این صورت  اشتغال نیز افزایش خواهد یافت.

مدیر فروش و بازاریابی شرکت فولاد هرمزگان عوامل موثر در کسب این موفقیت را مدیون تصمیمات مدیرت عالی سازمان، مدیران و کارکنان متعهد و دلسوز شرکت دانست که مسیر بهبود و رشد فروش را به ویژه در بخش صادرات  فراهم کرده اند. 

مهدی شکری زاده افزود: اتخاذ نگرش صحیح و راهبردی حضور در بازارهای جهانی از طریق محوریت صادرات باعث بهبود و ارتقای کیفیت محصولات گردید که فولاد هرمزگان  توانست در امر صادرات رشد چشمگیری داشته باشد.

وی بیان داشت: شرکت فولاد هرمزگان توانست در سال ۱۳۹۵ حدود یک میلیون تن از محصولات خود را در بازارهای  صادراتی عرضه کند و سومین شرکت صادر کننده فولاد در ایران  لقب گیرد.

منبع: می متالز
عناوین برگزیده