تاریخ: ۰۶ آذر ۱۳۹۶ ، ساعت ۱۱:۰۱
بازدید: ۷۲۴
کد خبر: ۷۸۴۴
سرویس خبر : معادن و مواد معدنی
در پی انتصاب مجدد ریاست هیات عامل سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران صورت گرفت:

پیام قدردانی دکتر کرباسیان از کارکنان ایمیدرو

می متالز - مهدی کرباسیان رئیس هیات عامل ایمیدرو در پیامی از تلاش های مدیران،‌ کارشناسان و سایر کارکنان ایمیدرو طی چهارسال گذشته قدردانی کرد.
پیام قدردانی دکتر کرباسیان از کارکنان ایمیدرو

به گزارش می متالز، در متن این پیام آمده است:

 

همکاران گرامی و ارجمند

باسلام،

طی بیش از چهار سال گذشته، ایمیدور با همت عالی و جمعی شما مدیران،‌ کارشناسان و سایر کارکنان ارجمند توانست از دوران دشواری های متعدد مدیریتی،‌ مالی و ... عبور کند. مشکلاتی که به واقع مانعی بر سر راه انجام وظایف و رسالت این سازمان شده بود.

خوشبختانه همدلی و همکاری صمیمانه مجموعه ستادی، شرکت ها و واحدهای تابعه، دورانی را در راستای آغاز به کار مجدد طرح ها، راه اندازی پروژه های نیمه تمام و تامین مالی رقم زد که امروزه شاهد ثمرات آن برای نقاط مختلف کشور عزیزمان ایران پرشکوه هستیم. در این میان انجام پروژه ای عظیمی چون اکتشاف، جز با تلاش جمعی میسر نبود.

اینجانب مراتب تشکر و قدردانی خویش از مساعی و همراهی همه ی همکاران اعلام می دارم و خرسندم که طی این سال ها فرصت همکاری با شما عزیزان را داشته ام. در 4 سال پیش رو نیز با امعان نظر وزیر محترم صنعت، معدن و تجارت جناب آقای دکتر شریعتمداری،‌ دورانی جدید را با توکل به پروردگار یکتا و با به پشتگرمی همکاران محترم رقم خواهیم زد.

امید است با استعانت از خداوند منان رشد و توسعه ی بخش معدن و صنایع معدنی را بیش از گذشته شاهد باشیم و اعتقاد راسخ دارم که کوشش مضاعف یکایک همکاران محترم در حوزه های مختلف در این مسیر موجب آسایش، رفاه،‌ اشتغال و توسعه کشورمان خواهد شد.

از خداوند منان توفیقات تمامی خدمتگذاران به انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را مسئلت می‌نمایم.

مهدی کرباسیان/ معاون وزیر و رییس هیات عامل ایمیدرو

منبع: ایمیدرو
عناوین برگزیده