تاریخ: ۱۰ آذر ۱۳۹۶ ، ساعت ۱۱:۴۸
بازدید: ۲۸۴
کد خبر: ۷۹۳۴
سرویس خبر : فلزات غیرآهنی

حضور 100 ناشر معتبر کشوری در نمایشگاههای کتاب رفسنجان، شهربابک و سرچشمه

می متالز - مدیر روابط عمومی مس منطقه کرمان گفت: بیش از 100 ناشر معتبر کشوری در نمایشگاههای کتاب در سه شهر رفسنجان، شهربابک و سرچشمه حضور دارند.
حضور 100 ناشر معتبر کشوری در نمایشگاههای کتاب رفسنجان، شهربابک و سرچشمه

به گزارش می متالز، سید علی میرافضلی ظهر روزچهارشنبه (8آذر ماه) در مراسم افتتاح نمایشگاه کتاب در شهر مس سرچشمه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: امسال یازدهمین دوره نمایشگاه مجموعه مس است از امروز به مدت 10 روز دائر شده است.
وی افزود: نزدیک به 15هزار عنوان کتاب از بیش از 100 ناشر معتبر کشوری در موضوعات مختلف در شهرهای سرچشمه، رفسنجان و شهربابک حضور دارند.
وی با اشاره به تخفیف 20 درصدی کتب نمایشگاه، خاطرنشان کرد: برگزاری این نمایشگاهها حرکت خوبی برای رشد و اعتلای فرهنگ مطالعه و کتابخوانی است و امیدواریم مردم این سه شهرستان این هدیه را از مس بپذیرند.
مدیر روابط عمومی مس منطقه کرمان عنوان کرد: کتابها اغلب عناوینی است که طی سه سال گذشته برای اولین بار منتشر شده اند و امکان خوبی برای مردم این سه شهر برای دسترسی به کتابهای مورد علاقه شان می باشد.
میرافضلی ادامه داد: در شهر رفسنجان خوشبختانه کتابفروشی های شهر نیز همکاری کردند و برای آنها نیز فضایی اختصاص دادیم که در این حرکت فرهنگی مشارکت داشته باشند.
وی نمایشگاه کتاب در شهربابک را نیز مطلوب عنوان کرد و گفت: موسسه فرهنگی نمایشگاههای ایران نیز که مجری نمایشگاههای استانی در کل کشور است مجری برگزاری کننده این نمایشگاهها در این سه شهر هستند.

عناوین برگزیده