تاریخ: ۱۰ آذر ۱۳۹۶ ، ساعت ۱۱:۵۱
بازدید: ۳۲۰
کد خبر: ۷۹۳۵
سرویس خبر : فلزات غیرآهنی
معاون منابع انسانی مس منطقه کرمان :

مس رسالت فرهنگی اجتماعی خود را در مسیر تعالی اجتماعی انجام می‌دهد

می متالز - معاون منابع انسانی شرکت مس منطقه کرمان گفت: برای نخستین بار شرکت مس منطقه کرمان سه نمایشگاه بزرگ کتاب در شهرهای رفسنجان، سرچشمه و شهربابک برپا کرده است.
مس رسالت فرهنگی اجتماعی خود را در مسیر تعالی اجتماعی انجام می‌دهد

به گزارش می متالز، دکتر محسن ارسلان صبح  روز چهارشنبه (2 آذر) در مراسم افتتاح یازدهمین نمایشگاه بزرگ کتاب شرکت مس در حسینیه ثارالله این شهر با اشاره به اینکه یکی از رسالت‌های مهم شرکت صنایع ملی مس ایران به ویژه مس منطقه کرمان رسالت فرهنگی است، اظهار داشت: مس معین منطقه 6 استان است و رسالت فرهنگی اجتماعی خود را در مسیر تعالی اجتماعی انجام می‌دهد.
وی بیان داشت: برای نخستین بار شرکت مس با برگزاری نمایشگاه بزرگ کتاب به صورت همزمان در شهرهای رفسنجان، سرچشمه و شهربابک گام مؤثری در تعالی توسعه فرهنگی برداشته و این کار بزرگ را به همت روابط عمومی شرکت مس منطقه کرمان به شایستگی برای عموم انجام داده است.
معاون منابع انسانی شرکت مس منطقه کرمان یکی از راه‌های توسعه فرهنگ جامعه را کتاب و کتاب‌خوانی ذکر و تصریح کرد: بلوغ فکری جامعه ما ریشه در مسائل فرهنگی دارد و از دیرباز جامعه فرهنگی به کتاب و کتاب‌خوانی اهمیت داده است.
ارسلان خاطرنشان کرد: امیدواریم، بتوانیم، بستری ایجاد کنیم تا کسانی که اهل قلم هستند، آزاداندیشانه در راه پاسداشت افکاری که ریشه در تاریخ دارند، دستاوردهای مهمی برای نسل نو و نظام داشته باشند.

عناوین برگزیده