تاریخ: ۱۰ آذر ۱۳۹۶ ، ساعت ۱۲:۲۰
بازدید: ۲۲۷
کد خبر: ۷۹۴۳
سرویس خبر : آهن و فولاد
ملکی:

افزایش ۱۵۰دلاری قیمت هر تن فولاد در بازار جهانی/قطعه سازان برای افزایش قیمت نیاز به دریافت مجوز ندارند

می متالز - عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس، گفت: قطعه سازان برای افزایش قیمت نیاز به دریافت مجوز ندارند و تنها باید با خودروسازان طرف قرارداد خود توافق کنند.
افزایش ۱۵۰دلاری قیمت هر تن فولاد در بازار جهانی/قطعه سازان برای افزایش قیمت نیاز به دریافت مجوز ندارند

به گزارش می متالز، ولی ملکی  در خصوص افزایش قیمت دلار و مواد اولیه و همچنین درخواست افزاش قیمت قطعه توسط قطعه‌سازان خودرو، اظهار داشت: در صورتی که قیمت خودرو افزایش پیدا کند قطعه ساز نیز حق چنین انتظاری را دارد.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه بخشی از قیمت تمام شده خودرو بر اساس قیمت قطعات است، گفت: اگر قطعه سازان مسائل را به نمایندگان و اعضای کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی اعلام کنند پیگیریهای لازم انجام می‌شود.

نماینده مردم مشکین شهر در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه قیمت جهانی هر تن فولاد 150 دلار افزایش پیدا کرده که همین مسئله باعث افزایش قیمت نسبی شده است، ادامه داد: قطعه سازان برای افزایش قیمت نیاز به دریافت مجوز ندارند و تنها باید با خودروسازان طرف قرارداد خود توافق کنند.

وی در پایان با خاطر نشان کرد: افزایش قیمت قطعه تاثیری در قیمت خودرو ندارد و نمی‌تواند بیش از این قیمت خودرو را افزایش دهد.

عناوین برگزیده