تاریخ: ۱۱ آذر ۱۳۹۶ ، ساعت ۰۹:۵۳
بازدید: ۲۶۷
کد خبر: ۷۹۸۴
سرویس خبر : مسکن و ساختمان
رضایی:

روشن شدن دوربین نظارتی مجلس بر کیفیت واحدهای مسکن مهر/ رعایت استاندارد و ایمنی سازه‌ها بررسی می شود

می متالز - رئیس کمیسیون عمران مجلس، از روشن شدن دوربین نظارتی مجلس بر کیفیت واحدهای مسکن مهر خبر داد و گفت: بازدیدی از سازه های مسکن مهر کشور برای بررسی رعایت استاندارد و ایمنی در سازه ها صورت می گیرد.
روشن شدن دوربین نظارتی مجلس بر کیفیت واحدهای مسکن مهر/ رعایت استاندارد و ایمنی سازه‌ها بررسی می شود

به گزارش می متالز، محمدرضا رضایی با اشاره به برخی اظهارنظرها در خصوص کیفیت پایین واحدهای مسکن مهر پس از زمین لرزه غرب کشور، گفت: کمیسیون عمران مجلس برای تعیین تکلیف کیفیت این واحدها و همچنین پاسخ به برخی شایعات بازدیدی از این طرح در استان های مختلف کشور به صورت تصادفی خواهد داشت.

رئیس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه باید کیفیت مصالح به کار رفته در واحدهای مسکن مهر و همچنین طراحی این واحدها مورد بررسی دقیق قرار بگیرد، افزود: بررسی گزارش نظارت های صورت گرفته در روند ساخت این واحدها یکی از موضوعاتی است که می تواند بسیاری از ابهامات موجود در کیفیت این سازه ها را مشخص کند.

 

مسکن مهر برای خانه دار شدن اقشار آسیب پذیر ساخته شد

رضایی با تاکید بر اینکه واحدهای مسکن مهر برای خانه دار کردن اقشار متوسط و ضعیف جامعه ساخته و مورد بهره برداری قرار گرفت، تصریح کرد: اگر کیفیت سازه ها مشکلی داشته باشد به طور حتم نه تنها مشکلی از قشر آسیب پذیر جامعه کم نشده بلکه مشکل دیگر بر آن ها افزوده شده است.

نماینده مردم جهرم در مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه مسکن مهر ساخته شده در تهران و اطراف آن نخستین مکان های مورد بازدید کمیسیون عمران مجلس خواهد بود، گفت: با توجه به شکایت های واصله در خصوص مشکلات پیش آمده برای مسکن مهر پردیس طی بازدید این معضلات نیز بررسی می شود.

وی ادامه داد: پس از بازدید از طرح مسکن مهر استان تهران سایر استان های کشور نیز مورد بازدید و بررسی کیفی قرار خواهد گرفت.

رئیس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی، افزود: گزارش بازدیدهای میدانی کمیسیون عمران مجلس از بررسی کیفی و کمی واحدهای مسکن مهر به هیات رئیسه مجلس تقدیم می شود.

عناوین برگزیده