تاریخ: ۲۰ آذر ۱۳۹۶ ، ساعت ۱۹:۵۶
بازدید: ۲۰۱
کد خبر: ۸۱۹۳
سرویس خبر : فلزات غیرآهنی

بیش از ۲۷ هزار قرارداد آتی سکه منعقد شد

می متالز - معامله گران بازار آتی سکه روز گذشته ۲۷ هزار و ۷۹۲ قرارداد برای تحویل ماه های آینده را به ارزش ۴ هزار و ۵۳۴ میلیارد ریال منعقد کردند.
بیش از ۲۷ هزار قرارداد آتی سکه منعقد شد

به گزارش می متالز، شنبه در سررسید دی ماه امسال ۵۴۴ قرارداد منعقد شد که قیمت تسویه سکه با افت ۰.۱۲ درصدی به یک میلیون و ۴۴۸ هزار تومان رسید. در سررسیدهای اسفند امسال و اردیبهشت سال آینده نیز به ترتیب ۱۵۶ و ۱۶۳ قرارداد به ثبت رسید که بهای سکه برای تحویل اسفند ماه با افت ۰.۱۹درصدی به یک میلیون ۴۸۶ هزار تومان و برای تحویل اردیبهشت سال آینده با افت ۰.۱۳ درصدی به یک میلیون و ۵۳۶ هزار تومان رسید.

همچنین دو سررسید دورتر بازار که به طور معمول بیشترین حجم قراردادها به این دو سررسید اختصاص دارد، موعد تحویل تیر و شهریور سال آینده هستند که روز گذشته در سررسید تیر یک هزار و ۷۲۶ قرارداد و در سررسید شهریور ۹۷ بالغ بر ۲۵هزار و ۲۰۱ قرارداد بر تابلوی معاملات درج شد. بهای سکه در قرارداد تحویل تیر سال آینده هم ۰.۵۷ درصد افت کرد و یک میلیون و ۵۸۶هزار تومان معامله شد و در قرارداد شهریور سال آینده نیز معامله گران شاهد ثبت سکه یک میلیون و ۶۴۰هزار تومانی و افت ۰.۶۲ درصدی بر تابلوی معاملات بودند.

عناوین برگزیده