تاریخ: ۲۱ آذر ۱۳۹۶ ، ساعت ۱۸:۱۹
بازدید: ۳۴۵
کد خبر: ۸۲۳۰
سرویس خبر : آهن و فولاد
آل اسحاق مطرح کرد:

تحول بزرگ با راه‌اندازی فازهای بعدی فولاد کاوه اروند

می متالز - رئیس هیات مدیره هلدینگ گسترش صنایع معدنی کاوه پارس گفت: فاز یک کارخانه فولاد کاوه اروند قسمتی از یک طرح بزرگ و جامع است که اگر قسمت‌های دیگر آن نیز راه‌اندازی شوند تحول بزرگی در تولید فولاد در منطقه ایجاد خواهد شد.
تحول بزرگ با راه‌اندازی فازهای بعدی فولاد کاوه اروند

به گزارش می متالز، یحیی آل اسحاق در حاشیه مراسم افتتاح فاز یک پروژه فولاد کاوه اروند با اشاره به اینکه ظرفیت تولید فاز یک کارخانه فولاد کاوه اروند سالانه 600 هزار تن میلگرد است، افزود: اشتغالزایی این پروژه بالغ بر 300 نفر بطور مستقیم و 2000 نفر بطور غیرمستقیم است.

وی افزود: محصول تولیدی این کارخانه یکی از بهترین محصولات تولیدی در کشور از نظر کیفیت است و موقعیت مکانی کارخانه نیز به علت نزدیکی به بازارهای هدف مناسب است.

رئیس هیات مدیره هلدینگ گسترش صنایع معدنی کاوه پارس با بیان اینکه ماشین آلات این کارخانه از بهترین نوع خریداری شده‌اند، اظهار کرد: قطعا کارخانه فولاد کاوه اروند با راه‌اندازی سایر فازهای آن به پروژه‌ای موفق تبدیل خواهد شد.

آل اسحاق گفت: بنیاد مستعضفان سرمایه‌گذاری این پروژه را انجام داده است و این سرمایه‌گذاری برای تکمیل و راه‌اندازی فازهای بعدی نیز ادامه خواهد یافت.

عناوین برگزیده