تاریخ: ۲۲ آذر ۱۳۹۶ ، ساعت ۱۴:۰۱
بازدید: ۱۶۱۶
کد خبر: ۸۲۴۳
سرویس خبر : معادن و مواد معدنی

گندله سازی صبانور وارد مدار شد

می متالز - گندله سازی توسعه معدنی و صنعتی صبانور با سرمایه گذاری 117میلیارد تومانی با همت مهندسین و متخصصان بومی این شرکت و با اشتغالزایی 700 نفر به صورت مستقیم و غیر مستقیم در استان همدان در شهریور ماه 1396 وارد فاز عملیاتی گردید.
گندله سازی صبانور وارد مدار شد

به گزارش خبرنگار می متالز، شرکت توسعه معدنی و صنعتی صبانور در راستای کاملتر نمودن چرخه تولید محصول و ایجاد ارزش افزوده بیشتر و جلوگیری از خام فروشی پس از افتتاح کارخانجات کنسانتره یک میلیون تنی کردستان و ششصد هزارتنی همدان، ساخت کارخانه گندله سازی با ظرفیت 550هزارتن در مجاورت کارخانه کنسانتره همدان (اسد آباد) را در دستور کار خود قرارداد.

این طرح با سرمایه گذاری 117میلیارد تومان با همت مهندسین و متخصصان بومی این شرکت و با اشتغالزایی 700 نفر به صورت مستقیم و غیر مستقیم برای منطقه در شهریور ماه 1396 وارد فاز عملیاتی گردید.


این کارخانه هم اکنون با تولید روزانه 1300 تن مشغول تولید می باشد و کارشناسان و متخصصین این شرکت مجدانه در تلاش اند تا افتتاح رسمی، تولید این مجموعه را به ظرفیت پیش بینی شده (اسمی) برسانند. با توجه به نیاز صنایع داخلی و کیفیت قابل رقابت محصولات تولیدی این کارخانه؛ هم اینک قرارداد فروش سالیانه با مجتمع فولاد مبارکه منعقد گردیده است و کل محصول تولیدی به این مجتمع ارسال می گردد.

منبع: می متالز
عناوین برگزیده