تاریخ: ۰۲ دی ۱۳۹۶ ، ساعت ۱۰:۲۲
بازدید: ۳۷۳
کد خبر: ۸۴۴۵
سرویس خبر : معادن و مواد معدنی

قول مساعد رئیس سازمان تامین اجتماعی برای سرمایه گذاری در معادن نهبندان

می متالز - نماینده مردم نهبندان و سربیشه در مجلس شورای اسلامی گفت: در دیدار مجمع نمایندگان استان با رئیس سازمان تأمین اجتماعی قول‌های مساعدی برای سرمایه‌گذاری سازمان تأمین اجتماعی در معادن نهبندان داده شد.
قول مساعد رئیس سازمان تامین اجتماعی برای سرمایه گذاری در معادن نهبندان

به گزراش می متالز، نظر افضلی در حاشیه دیدار مجمع نمایندگان استان خراسان جنوبی با رئیس سازمان تأمین اجتماعی اظهار داشت: دکتر نوربخش برای سرمایه‌گذاری در معادن نهبندان قول مساعد داد.

نماینده مردم نهبندان و سربیشه در مجلس شورای اسلامی افزود: دکتر نوربخش بر پیگیری و ملزم شدن شرکت سیمان فارس و خوزستان برای اجرایی شدن این طرح و سرمایه‌گذاری در نهبندان قول مساعد داد.

افضلی گفت: شهرستان نهبندان دومین نقطه معدنی استان و اولین به لحاظ تنوع موادمعدنی است که مقرر شد از طریق مذاکرات با استاندار و طی تفاهم نامه‌ای تأمین اجتماعی برای سرمایه گذاری به منطقه ورود کرده و بخشی از معادن نهبندان و به خصوص ایجاد کارخانه فرآوری طلا هیرد به سازمان تأمین اجتماعی واگذار شود.

وی تصریح کرد: احداث نیروگاه بادی نهبندان در زمینی به مساحت 30 هکتار همچنان در مرحله تست بادسنجی است و به نظر می‌رسد روند کار کند است که دکتر مخدومی در زمینه تسریع در روند احداث نیروگاه بادی نهبندان قول مساعد داد.

نماینده مردم نهبندان و سربیشه در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: یکی از مشکلات شهرداری بدهی کلان به سازمان تأمین اجتماعی است که دکتر نوربخش دستور تقسیط بدهی شهرداری در 60 قسط را صادر کرد.

عناوین برگزیده