تاریخ: ۰۴ دی ۱۳۹۶ ، ساعت ۰۷:۱۹
بازدید: ۲۱۶
کد خبر: ۸۵۰۷
سرویس خبر : فلزات غیرآهنی
مدیر مس منطقه آذربایجان خبر داد:

کمک به اجرای پروژه‌های زیرساختی با هدف توسعه منطقه

می متالز - «محمد حاجی‌آقازاده» مدیر مس منطقه آذربایجان، در دیدار با اعضای شورای اسلامی شهر و سرپرست شهرداری شهرستان اهر گفت: برای توسعه منطقه آذربایجان کمک به اجرای پروژه‌های زیرساختی و ماندگار را پیگیری می‌کنیم.
کمک به اجرای پروژه‌های زیرساختی با هدف توسعه منطقه

به گزارش می متالز، حاجی‌آقازاده با اشاره به فعالیت‌های درخشان تولید مجتمع مس سونگون در طول سال جاری گفت: ثبت رکوردهای تولیدی متعدد توسط مس سونگون، از یک‌سو مدیون تلاش و سختکوشی پرسنل زحمتکش و از سوی دیگر به‌دلیل وجود آرامش حاکم بر محیط کار است.
وی با اشاره به استقبال چشمگیر مردم سه شهرستان تبریز، اهر و ورزقان از همایش‌های خانوادگی که ازسوی مجتمع مس سونگون برگزار می‌شود، گفت: برگزاری دوره‌های آموزشی خانواده با هدف افزایش سطح آگاهی خانواده‌ها و به‌منظور ایجاد فضایی آرام و امن در محیط خانواده، جزو برنامه‌های فرهنگی و ضروری این مجتمع است.
مدیر مس منطقه آذربایجان در ادامه، به حوزه مسئولیت‌های اجتماعی شرکت مس  پرداخت و گفت: شرکت مس در راستای انجام مسئولیت‌های اجتماعی برون‌سازمانی خود تلاش می‌کند تا با یاری و کمک به اجرای پروژه‌های زیرساختی، بنیادی و ماندگار، گام‌های اساسی در پیشرفت و ترقی منطقه بردارد.
وی با اشاره به برخی از اقدامات شرکت مس در حوزه مسئولیت‌های اجتماعی گفت: همیاری در احداث جاده خواجه- ورزقان (دوبانده کردن آن)، حمایت از مراکز درمانی و ارگان‌های دولتی، و همیاری با شوراهای اسلامی و دهیاران روستاهای منطقه در اجرای طرح‌های هادی با تأمین مصالح آن، نمونه‌هایی از فعالیت‌های شرکت مس در زمینه مسئولیت‌های اجتماعی است.
حاجی‌آقازاده تصریح کرد: این اقدامات جزو فعالیت‌های زیرساختی برای توسعه منطقه است و امیدواریم با اتمام و اجرایی شدن این پروژه‌ها شاهد رشد و شکوفایی بیشتر منطقه باشیم.
وی با اعلام این‌که پذیرای بازدیدکنندگان برای آشنایی بیشتر با مجتمع مس سونگون و ارائه مشاوره در زمینه خدمات فنی موردنیاز این مجتمع هستیم، اظهار داشت: این امر می‌تواند یک گام کلیدی در حل مشکل اصلی جوانان، یعنی بیکاری باشد و منجر به اشتغال‌زایی قابل‌توجهی در منطقه شود.

منبع: مس پرس
عناوین برگزیده