تاریخ: ۰۴ دی ۱۳۹۶ ، ساعت ۰۷:۳۵
بازدید: ۳۲۴
کد خبر: ۸۵۱۲
سرویس خبر : فلزات غیرآهنی
با همراهی شرکت مس و دانشکده ادبیات دانشگاه تهران؛

طرح آینه‌دار دوران با یاد استاد باستانی پاریزی آغاز می‌شود

می متالز - مدیر روابط عمومی مس منطقه کرمان گفت: طرح «آینه‌دار دوران» همراه با یادبود استاد باستانی پاریزی، با مشارکت شرکت مس و دانشکده ادبیات و علوم انسانی دانشگاه تهران آغاز می‌شود.
طرح آینه‌دار دوران با یاد استاد باستانی پاریزی آغاز می‌شود

به گزارش می متالز، «سیدعلی میرافضلی» با اعلام این خبر افزود: هم‌زمان با زادروز زنده‌یاد استاد محمدابراهیم باستانی پاریزی، تاریخ‌دان و ادیب و استاد پرآوازه دانشگاه، طرح فرهنگی «آینه‌دار دوران» با برگزاری مراسمی در تالار فردوسی دانشگاه تهران آغاز خواهد شد.
وی با اشاره به شکل‌گیری این طرح از سال گذشته، گفت: در این طرح برآنیم که برای شناساندن بیشتر آثار ارزشمند برجای‌مانده از استاد باستانی پاریزی، از قالب‌های گوناگون هنری بهره بگیریم که هم‌زمان با شروع رسمی طرح، کار خلق آثار تصویرسازی براساس محتوا و مفاهیم آثار استاد آغاز می‌شود و درنهایت، این آثار در اردیبهشت‌ماه سال آینده رونمایی خواهند شد.
میرافضلی، از حضور و سخنرانی مهندس «احمد مرادعلیزاده» مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران در مراسم یادشده خبر داد و افزود: همچنین، از شخصیت‌هایی همچون «اسحاق جهانگیری» معاون اول رئیس‌جمهور و «منصور غلامی» وزیر علوم، برای حضور در مراسم دعوت شده و البته این برنامه با حضور بزرگان و شخصیت‌های فرهنگی کشور نیز همراه خواهد بود.
مدیر روابط عمومی مس منطقه کرمان همچنین گفت: اجرای ارکستر ملی ایران با شعری درباره استاد باستانی پاریزی، پخش نماهنگ و چند سخنرانی ویژه و کوتاه، از برنامه‌های مراسم است.

گفتنی است؛ مراسم آغاز طرح «آینه‌دار دوران» همراه با یادبود استاد باستانی پاریزی، دوشنبه چهارم دی‌ماه 1396 از ساعت 15:30 در تالار فردوسی دانشکده ادبیات دانشگاه تهران برگزار می‌شود.

منبع: مس پرس
عناوین برگزیده