تاریخ: ۰۸ دی ۱۳۹۶ ، ساعت ۱۰:۵۸
بازدید: ۲۷۵
کد خبر: ۸۶۵۱
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
رییس سازمان صنعت ، معدن و تجارت گلستان خبر داد :

پرداخت ۲۶۲ میلیارد تومان تسهیلات به بخش تولید گلستان

می متالز - رییس سازمان صنعت ، معدن و تجارت گلستان از پرداخت ۲۶۲ میلیارد تومان تسهیلات به بخش تولید گلستان در سال 96 خبر داد.
پرداخت ۲۶۲ میلیارد تومان تسهیلات به بخش تولید گلستان

به گزارش می متالز، حسینقلی قوانلو در چهل و هشتمین جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان گلستان که با حضور دکتر هاشمی استاندار گلستان در محل دفتر ایشان برگزار شد ، گفت : از ابتدای امسال تا کنون درخواست ۷۹۰ واحد تولیدی جهت دریافت یک هزار و ۱۲۰ میلیارد تومان تسهیلات رونق تولید در کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان تصویب و به بانکهای عامل معرفی شده اند.
وی افزود : از این تعداد ، ۸۶ واحد موفق به دریافت بیش از ۱۳۶ میلیارد تومان تسهیلات رونق تولید شده اند.
به گفته قوانلو ، با احتساب مبلغ ۱۲۶ میلیارد تومانی که بانکهای استان در همین مدت از محل سایر منابع بانکی خود به واحدهای تولیدی استان پرداخت کرده اند ، در طول امسال جمعا ۲۶۲ میلیارد تومان تسهیلات به بخش تولید استان تزریق شده است.
وی همچنین در خصوص اجرای طرح نوسازی و بازسازی در استان در سال 96 نیز گفت: از میان درخواستهای رسیده به کارگروه در این بخش ۱۸۵ واحد جهت دریافت ۴۲۹ میلیارد تومان تسهیلات این بخش به بانکها معرفی شده اند که خوشبختانه با پیگیری های انجام شده بالاخره پرداخت تسهیلات این بخش با پرداخت یک میلیارد تومان تسهیلات به یکی از واحدهای استان آغاز شد و امیدواریم پرداخت تسهیلات این بخش با رفع موانع آن سرعت بگیرد.
گفتنی است در این جلسه مشکلات تعدادی از واحدهای تولیدی استان با دستگاههای اجرایی و بانکهای استان طرح و تصمیمات لازم جهت رفع این مشکلات اتخاذ شد.

عناوین برگزیده