تاریخ: ۱۴ دی ۱۳۹۶ ، ساعت ۰۲:۴۸
بازدید: ۳۹۰
کد خبر: ۸۷۸۹
سرویس خبر : محیط زیست
مدیرعامل شرکت فولاد هرمزگان اعلام کرد:

کسب 1200 میلیارد ریال سود در مدت 9 ماه

می متالز - بندرعباس - مدیر عامل فولاد هرمزگان گفت: این شرکت از ابتدای سال جاری تا پایان آذرماه 1200میلیارد ریال سود آوری داشته و بر اساس برنامه ریزی ها تا پایان سال این رقم به سه هزار میلیارد ریال افزایش می یابد.
کسب 1200 میلیارد ریال سود در مدت 9 ماه

به گزارش می متالز، فرزاد ارزانی بیرگانی عصر چهارشنبه در یک نشست خبری افزود: این سودآوری در شرایطی محقق شده که شرکت تا پایان سال 95، نزدیک به 275میلیارد تومان زیان انباشته داشت.
وی مجموع تولید در فولاد هرمزگان از ابتدای امسال تا پایان آذر را حدود یک میلیون و 400 هزار تن اعلام و اضافه کرد: افزایش 13درصدی صادرات خارجی تختال و رشد 40 درصدی فروش داخلی در 9ماه امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته بخشی از دستاوردهای امسال شرکت است.
ارزانی بیرگانی میزان فروش داخلی شرکت فولاد هرمزگان تا پایان آذر را 644میلیارد تومان اعلام کرد.
مدیرعامل شرکت فولاد هرمزگان ادامه داد: سه هزار و 715نفر در قالب قراردادهای مستقیم یا قراردادهای پیمانکاری در این مجموعه مشغول به کار هستند.
به گفته ارزانی بیرگانی، این واحد صنعتی برای 40هزار نفر نیز به صورت غیرمستقیم ایجاد اشتغال کرده است.
وی خاطرنشان کرد: این شرکت در سه سال گذشته به عنوان صادرکننده نمونه استان معرفی شده است.
مدیرعامل شرکت فولاد هرمزگان با اشاره به هدف گذاری رسیدن به سطح تولید سالانه 10میلیون تن فولاد در هرمزگان تا سال 1404، خواستار همکاری و تلاش بیشتر مسئولان استان برای فراهم کردن زیرساخت های این هدف گذاری از جمله توسعه شبکه ریلی و جاده ای شد.
ارزانی بیرگانی در پاسخ به یکی از پرسش ها درباره مسائل زیست محیطی این مجموعه اظهار داشت: این واحد صنعتی مانند سایر صنایع دارای آلودگی است اما میزان آن بیش از حد استاندارد نیست و فاضلاب و پساب صنعتی نیز پس از تصفیه وارد دریا می شود.

عناوین برگزیده