تاریخ: ۱۶ دی ۱۳۹۶ ، ساعت ۲۰:۳۹
بازدید: ۱۳۰۱
کد خبر: ۸۸۱۹
سرویس خبر : آهن و فولاد
نخستین اظهارات مهندس محمدی مدیر عامل جدید فولاد آلیاژی ایران:

برای هر بخش برنامه جداگانه دارم/ این هفتمین پست مدیرعاملی من است!

می متالز - بالاخره پس از حدود دو ماه، پست مدیر عامل در فولاد آلیاژی ایران پر شد و مهندس مرتضی محمدی به عنوان مدیرعامل جدید این شرکت معرفی شد.
برای هر بخش برنامه جداگانه دارم/ این هفتمین پست مدیرعاملی من است!

به گزارش می متالز، همچنین در مراسمی ضمن معارفه وی، از از زحمات آقای مهندس محمد ابراهیم قدیریان مدیر عامل پیشین شرکت فولاد آلیاژی ایران تقدیر به عمل آمد.جلسه تودیع مهندس محمد ابراهیم قدیریان و معارفه مهندس مرتضی محمدی با حضور اعضای هیئت مدیره و جمعی از مدیران و روسای مختلف این شرکت برگزار گردید.

 

طاهرنژاد رئیس هیئت مدیره: فولاد آلیاژی ایران جزء بنگاه های کم مسئله کشور است

در ابتدای جلسه مهندس یدالله طاهرنژاد، رئیس هیئت مدیره شرکت ضمن تقدیر از زحمات مهندس قدیریان و آرزوی موفقیت برای مدیر عامل جدید ، حرکت روبه جلو برای پشت سر گذاشتن شرایط فعلی و رسیدن به شرایط مطلوب ومتناسب با ظرفیت های موجود شرکت را بسیار حائز اهمیت دانست.

وی در ادامه افزود: تودیع مهندس قدیریان به معنی قطع همکاری ایشان با شرکت فولادآلیاژی ایران نیست و ما هم چنان از تجربیات ارزنده وی به عنوان عضو هیئت مدیره بهره مند خواهیم شد.

مهندس طاهرنژاد شرکت فولادآلیاژی ایران را جزء بنگاه های کم مسئله کشور خواند و گفت افتخار ما این است که این شرکت سودآور، جوان و دارای برندی ممتاز است و از همه مهم تر نیروی انسانی جوان، خلاق ، سالم و متعصب در آن در حال فعالیت هستند که با داشتن این قابلیت ها ان شاالله شرایط بسیار مناسب و مطلوبی را برای این شرکت در آینده خواهیم دید.

 

قدیریان، مدیرعامل سابق: فولاد آلیاژی ایران یک مغزافزار بسیار قوی است

در ادامه جلسه مهندس ابراهیم قدیریان، مدیر عامل پیشین  و عضو هیئت مدیره فعلی شرکت ضمن تشکر از کلیه همکاران خود در شرکت فولادآلیاژی ایران در طول دوران خدمت، تمام تلاش ها و اقدامات صورت گرفته در این بنگاه اقتصادی در طول مدت دو سال را انجام وظیفه خواند.

وی اجرای تفکر سیستمی و استراتژیک در سازمان را جزء برنامه های خود، در طول دوران خدمت در شرکت دانست و گفت: تمام تلاش من این بوده تا بتوانم این موضوع را در شرکت رواج دهم چرا که تفکر سیستمی،  تفکر استراتژیک و توجه به نیروی انسانی خود جزء سه عنصر اصلی برای رسیدن به توسعه یافتگی تلقی می گردد و از اهمیت بسزایی برخوردار است.

مهندس قدیریان شرکت فولاد آلیاژی ایران را یک مغز افزار بسیار قوی عنوان نمود و گفت: تمام مسئولین و کارکنان این شرکت باید حداکثر توان خود را به کار گیرند تا بتوانند محکم تر از گذشته در عرصه ملی خود نمایی نمایند.

 

محمدی، مدیر عامل جدید: جلسات روزانه با مدیران واحدها خواهم داشت تا فولاد آلیاژی به جایگاه شایسته خود برسد

مهندس مرتضی محمدی مدیر عامل جدید شرکت نیز ضمن تشکر از زحمات مهندس قدیریان، به بیان اهداف و برنامه های خود پرداخت و اذعان داشت همفکری، همدلی، همگرایی و همکاری چهار اصل مهم در تحقق اهداف شرکت می باشد که اگر این موارد وجود نداشته باشد دچار روزمرگی خواهیم شد، لذا باید در ارتقای جایگاه شرکت تلاش بسیاری کنیم.

مدیر عامل شرکت فولادآلیاژی ایران خطاب به حاضرین گفت: من نیز از جنس خودتان هستم و دوست دارم با همکاری یکدیگر تلاش نماییم تا بتوانیم این شرکت را به جایگاه ای که شایسته آن است برسانیم.

وی برگزاری جلسات روزانه با مدیران و روسای میانی واحد ها، افزایش تولید، بهبود وضعیت معیشتی کارکنان، تامین مواد اولیه مورد نیاز تولید، برگزاری جلسات جداگانه با هر یک از واحد های مختلف شرکت، بهبود مستمر و …را از مهمترین برنامه های خود بیان نمود و تاکید کرد با همدلی، همکاری، از خود گذشتگی و احترام به یکدیگر می توان در سریع ترین زمان به این اهداف رسید.

مهندس محمدی همچنین در پایان عرایض خود ضمن بیان رزومه ای از فعالیت خود در طول دوران کاریش، این مدیر عاملی را هفتمین مدیر عاملی خود از ابتدای خدمت تا کنون بر شمرد و گفت: اینجانب در شرکت های گاز، هواپیمایی، ایران خودرو، ایران خودرو دیزل، گروه بهمن، ایمیدرو و … تا کنون فعالیت نموده و امیدوارم بتوانم در طول مدت خدمت خود به شرکت فولاد آلیاژی هر چند کوتاه عملکرد مفیدی از خود برجای گذارم.

 

غروی، عضو هیئت مدیره: فولاد آلیاژی ایران ظرف ۵ سال می تواند به کلاس جهانی برسد

مهندس منوچهر غروی؛ عضو هیئت مدیره شرکت نیز در ادامه ضمن قدر دانی از تجربیات ارزنده مهندس قدیریان، مهندس محمدی را مدیری توانمند، جسور، پیگیر، جدی و دلسوز خواند و گفت: فولاد آلیاژی ایران پتانسیل های خوبی از لحاظ نیروی انسانی، ساختار، سیستم و صنعت دارد ولی باید تمام تلاش و هم  و غم خود را به کار گیرد تا بتواند این پتانسیل ها را تقویت و بروز نماید و برای رسیدن به امر باید در ابتدا با توسعه یافتگی در خود و عزم رسیدن به وضعیت مطلوب و همچنین با توسعه  مدیریت تفکر بهبود، کارکنان را در رسیدن به رشد، اتحاد، همدلی و همفکری یاری نمایند.

وی در همین خصوص افزود؛ با تقویت این موارد و رواج  مدیریت تفکر و بهبود به یاری خداوند ما می توانیم در برنامه پنج ساله خود را به کلاس جهانی برسانیم و نه تنها در تولید و بازار بلکه برای کارکنان نیز بتوانیم توسعه و پیشرفت را ایجاد نماییم.

منبع: چیلان
عناوین برگزیده