تاریخ: ۲۱ دی ۱۳۹۶ ، ساعت ۱۰:۲۷
بازدید: ۲۶۰
کد خبر: ۸۹۴۷
سرویس خبر : آهن و فولاد

بررسی سازوکار پرداخت عیدی و حقوق بازنشستگان فولاد/ فروش اموال مازاد تامین اجتماعی یا صندوق بازنشستگی

می متالز - عیدی و حقوق سه ماهه پایانی سال بازنشستگان فولاد از محل فروش اموال مازاد تامین اجتماعی یا صندوق بازنشستگی فولاد تامین می شود.
بررسی سازوکار پرداخت عیدی و حقوق بازنشستگان فولاد/ فروش اموال مازاد تامین اجتماعی یا صندوق بازنشستگی

به گزارش می متالز، نادر قاضی پور، سخنگوی کمیسیون ویژه حمایت از تولید و نظارت بر اجرای سیاست های کلی اصل ۴۴ مجلس شورای اسلامی از بررسی ساز و کار پرداخت عیدی و حقوق بازنشستگان فولاد از محل فروش اموال مازاد تامین اجتماعی یا صندوق بازنشستگی این شرکت خبر داد و گفت: طرح الحاق یک تبصره به بند(ب) ماده(۳۴) قانون اصل چهل و چهارم (۴۴) قانون اساسی بررسی شد اما از آنجایی که جلسه به حدنصاب نرسیده بود رای گیری در این باره به نشست بعدی موکول شد.

عضو هیئت رئیسه کمیسیون ویژه حمایت از تولید و نظارت بر اجرای سیاست های اصل ۴۴ قانون اساسی مجلس شورای اسلامی افزود: همچنین طرح ادغام مؤسسه صندوق حمایت و بازنشستگی کارکنان شرکت فولاد در صندوق بازنشستگی کشوری با حضور معاونان وزارتخانه‌های صنعت، معدن و تجارت، تعاون، کار و رفاه اجتماعی و سازمان خصوصی‌سازی و مرکز پژوهش های مجلس شورای اسلامی در دستور کار بود.

نماینده مردم ارومیه در مجلس دهم شورای اسلامی توضیح داد: موافقت شد که دولت با تغییر و اصلاح قانون بودجه سال ۹۶ حقوق سه ماه آخر سال را همراه با عیدی بازنشستگان فولاد را از محل فروش اموال مازاد تامین اجتماعی یا صندوق بازنشستگی فولاد تامین کند.

قاضی پور گفت: سازمان خصوصی سازی بالغ بر ۸۰۰ میلیارد تومان به دولت بدهی دارد که از محل فروش اموال مازاد می توان حقوق و عیدی بازنشستگان فولاد را پرداخت کرد.

عضو هیات رئیسه کمیسیون ویژه حمایت از تولید و نظارت بر اجرای سیاست های اصل ۴۴ قانون اساسی مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: در این باره توافق شد و رای گیری نهایی آن در نشست آتی صورت می گیرد.

منبع: چیلان
عناوین برگزیده