تاریخ: ۲۱ دی ۱۳۹۶ ، ساعت ۱۰:۵۰
بازدید: ۳۳۶
کد خبر: ۸۹۵۴
سرویس خبر : آهن و فولاد

سنگان نیازمند شهرک تخصصی و صنعتی برای ارتقا خدمات فنی و مهندسی است

می متالز - برای تبدیل شدن سنگان به یک منطقه صنعتی، نیازمند ایجاد شهرک های تخصصی و صنعتی در این منطقه به منظور ارتقا خدمات فنی و مهندسی هستیم.
سنگان نیازمند شهرک تخصصی و صنعتی برای ارتقا خدمات فنی و مهندسی است

به گزارش می متالز، مهندس سید حسین احمدی، مدیر عامل فولاد خراسان ضمن تاکید بر این نکته که مجموعه شرکت های فولادی که در سنگان سرمایه گذاری کرده اند باید خود را آماده کنند تا منطقه سنگان به یک منطقه صنعتی تبدیل شود گفت: در سنگان بالغ بر ۳ میلیارد دلار پروژه تعریف و در حال سرمایه گذاری است.

وی افزود: در زمینه تامین قطعات یدکی، تعمیر و راه اندازی و نگه داری هنوز منطقه صنعتی نشده است. در نتیجه باید مجموعه واحدهای فولادی که در این منطقه سرمایه گذاری کرده اند در سایه حمایت های وزارت صنعت، معدن و تجارت و همینطور ایمیدرو، یک شهرک تخصصی و صنعتی برای رشد ارائه خدمات فنی و مهندسی ایجاد کنند تا ناچار نباشند قطعه ای را از سنگان به کیلومترها دورتر برده تا تعمیر شود.

احمدی تصریح کرد: در زمینه تامین زیرساخت ها نیز یک کنسرسیوم مشترک با همکاری فولاد مبارکه، اوپال پارسیان، گروه ملی، فولاد خراسان و بنیاد مستضعفان ایجاد شده تا در ایجاد پست، تامین گاز و خطوط انتقال انرژی به صورت مشترک فعالیت کنند.

منبع: چیلان
عناوین برگزیده