تاریخ: ۲۱ دی ۱۳۹۶ ، ساعت ۱۹:۳۷
بازدید: ۳۴۷
کد خبر: ۹۰۱۹
سرویس خبر : معادن و مواد معدنی

نشست تخصصی شرکت سیمان کرمان با مدیرکل اداره استاندارد وتحقیقات صنعتی استان برگزار شد

می متالز - نشست تخصصی شرکت «سیمان کرمان» بامدیرکل اداره استاندارد وتحقیقات صنعتی استان کرمان به بهانه تولید محصولات استاندارد جدید برگزار شد.
نشست تخصصی شرکت سیمان کرمان با مدیرکل اداره استاندارد وتحقیقات صنعتی استان برگزار شد

به گزارش می متالز، جلسه تخصصی کمیته کنترل کیفی سیمان کرمان در محل دفتر مدیر کل استاندارد وتحقیقات صنعتی استان کرمان برگزار شد.

در این جلسه که پیرامون مسائل مربوط به کنترل کیفیت واستانداردهای مربوط به تولید سیمان برگزارشد ابتدا مهندس رحمانی مدیر عامل سیمان کرمان گزارشی ازوضعیت موجود کارخانه خصوصا ویژگیهای تاثیرگذار بر کیفیت محصولات سخن به میان آورد و افزود: خوشبختانه نظر به عواملی همچون برند خوش نام،سابقه درخشان،کیفیت بالای مواداولیه ومحصول توانسته ایم جایگاه خودرا دربین واحدهای شناخته شده صنعت سیمان ارتقا بخشیم و امروزه با تولید محصولات استاندارد جدیدی از جمله سیمان سفید و سیمان خاکستری در بسته بندیهای جدید ۲۵ کیلوگرمی خدمات نوینی را به هم استانی های عزیز عرضه نماییم که استقبال کم نظیر مشتریان را در پی داشته است.

درادامه آقای دکتر بیگ زاده مدیر کل اداره استاندارد استان کرمان به لزوم رعایت و بکارگیری استانداردهای مربوطه خصوصا درمورد مصالح وتجهیزات ساختمانی با توجه به زلزله خیز بودن منطقه کرمان اشاره وعنوان داشت شرط اصلی موفقیت در رقابت برای صادرات رعایت واخذ استانداردهای موردتاییدکشورمقصد میباشد.

در این جلسه آقای مهندس فرازمند مدیر آزماشگاه وکنترل کیفی سیمان‌ کرمان نیز اظهار داشت: این کارخانه به لطف پروردگارتوانسته برای کلیه محصولاتش استانداردهای لازم را اخذ و در سطح بین المللی نیز استانداردهای همچون CEاروپا وSGS سوییس را اخذ نماید.

عناوین برگزیده