تاریخ: ۲۱ دی ۱۳۹۶ ، ساعت ۲۰:۰۷
بازدید: ۴۷۱
کد خبر: ۹۰۲۶
سرویس خبر : معادن و مواد معدنی

جلسه بررسی عملکرد ۹ ماهه سال مالی و جداول TLR شرکت سیمان نهاوند برگزار شد

می متالز - جلسه ی بررسی عملکرد ۹ ماهه اول سال مالی ۹۶-۹۵ و جداول TLR شرکت سیمان نهاوند با حضور مهندس مجیدپور مدیرعامل گروه سیمان تهران برگزار شد.
جلسه بررسی عملکرد ۹ ماهه سال مالی و جداول TLR شرکت سیمان نهاوند برگزار شد

به گزارش می متالز، در این جلسه بررسی برخی شاخص ها مانند قیمت تمام شده مواد اولیه در ۹ ماهه اول سال ۹۶ نسبت به سال مالی ۹۵ و همچنین نسبت به سایر کارخانه سیمانهای هلدینگ سیمان تهران، بررسی مصارف انرژی و کیلو کالری مصرفی انرژی برای هرتن کلینکر و سیمان، بررسی راهکار مصرف افزودنی ها در سیمان با حفظ کیفیت و رضایت مشتری، بررسی تولید و فروش سیمان و کلینکر نسبت به بودجه پیش بینی شده سال مالی ۹۶ و … صورت گرفت.

در ادامه جلسه، مهندس مجیدپور ضمن تقدیر از زحمات مدیریت و پرسنل شرکت سیمان نهاوند و ارزیابی مثبت از فعالیت های صورت گرفته اظهار داشت: سیمان نهاوند می تواند با ایجاد ظرفیت های جدید و حاکم نمودن تفکر سیستمی علاوه بر فائق آمدن بر مشکلات موجود در بازار، روند رو به رشد خود را نیز ادامه دهد.

مدیرعامل گروه سیمان تهران با تمجید از کیفیت بالای سیمان نهاوند افزود: پویایی و جوان بودن این شرکت ما را نسبت به آینده ی آن در گروه سیمان تهران امیدوار می کند و لازم است از همین حالا برنامه ریزی برای سال مالی جدید در دستور کار قرار گیرد.
مهندس مجیدپور همچنین ضمن تاکید بر این نکته که نباید به خاطر در دست گرفتن بازار کیفیت محصولات را پایین آورد، فروش و تحویل را از شاخص های مثبت سیمان نهاوند برشمرد.

همچنین مهندس فرونچی نیز با اشاره به اهتمام شرکت سیمان نهاوند نسبت به حفظ کیفیت محصولات و رعایت تمامی استانداردها تصریح کرد: در اکثر پارامترهایی که مورد ارزیابی قرار گرفته می توان نتیجه گرفت که سیمان نهاوند یکی از موفق ترین کارخانه های گروه بوده و انشالله با تلاش، خرد جمعی و همّت مدیریت و پرسنل علاوه بر رفع برخی موانع و مشکلات موجود، بتوان به سطوح بالاتر دست یافت.

گفتنی است در ابتدای این جلسه توضیحات کلی در خصوص عملکرد ۹ ماهه توسط مهندس سبزعلی سرپرست شرکت سیمان نهاوند ارائه شد.

عناوین برگزیده