تاریخ: ۲۲ دی ۱۳۹۶ ، ساعت ۲۱:۴۹
بازدید: ۴۰۶
کد خبر: ۹۰۴۵
سرویس خبر : معادن و مواد معدنی

شرکت سیمان کرمان محصولات خود را در بسته بندی های جدید ۲۵ کیلوگرمی عرضه کرد

می متالز - شرکت سیمان کرمان در راستای اصل مشتری مداری نسبت به ارائه بسته بندی جدید ۲۵ کیلوگرمی اقدام نمود.
شرکت سیمان کرمان محصولات خود را در بسته بندی های جدید ۲۵ کیلوگرمی عرضه کرد

به گزارش می متالز، نظر به توجه ویژه این کارخانه به اصل مشتری مداری ،تسهیل بارگیری ،حمل ونقل وتخلیه سیمان از مبداء تا مقصد، گروه صنایع سیمان کرمان اقدام به ارائه محصولات خود در پاکتهای ۲۵ کیلویی نموده است .

در کنار سادگی تهیه وکاربرد ، این نوع بسته بندی دارای ویژگیهای قابل توجهی است که میتوان به مواردی مانند مقرون بصرفه بودن برای خریدار، جلوگیری از ایجاد مازاد مصرف واسراف، همسو بودن با مقاصد زیست محیطی وحافظ محیط زیست و تسهیل انباشت ونگهداری اشاره کرد.

مهندس رحمانی مدیرعامل سیمان کرمان در این زمینه اظهار داشت: گروه صنایع سیمان کرمان با تولید و عرضه انواع مختلف سیمان و تنوع بخشی هرچه بیشتر آن ، خدمت به مشتریان و جلب رضایت مصرف کنندگان را از اولویتهای بسیار مهم و بلکه رسالت واقعی شرکت میداند.

وی افزود: تقاضای بازار برای کالاهای تولیدی واحدهای صنعتی از مهمترین نکاتی است که در چشم انداز فعالیت هر واحد مورد توجه قرار میگیرد . شرکت سیمان کرمان هم ضمن توجه ویژه به این مهم با هدف پاسخ به تقاضای بازار ، همواره سعی در تولید محصولات متناسب با درخواست های بازار های مصرف نموده است و امید است با تحویل سیمان در بسته بندی۲۵ کلیوگرمی بتوانیم نیاز های روز مشتریان را پاسخگو باشیم .

مدیر بازاریابی و فروش سیمان کرمان نیز در همین راستا گفت: ارتقای کیفیت به عنوان یک پارامتر اساسی در منافع مصرف کنندگان ،همواره مورد توجه مدیران این مجموعه بوده است ، که ضمن دستیابی به معیار های استاندارد ملی ایران ، در حال حاضر محصولات شرکت مورد اقبال مشتریان شرکت بوده است ، و ارائه محصولات با بسته بندی ۲۵ کیلویی نیز در این راستا می باشد .

مهندس آقا ملایی همچنین افزود: بنا بر اصل بهبود مستمر کیفیت ، ارجحیت منافع ذینفعان را اصلی ترین تعهد و الزام خود دانسته و ضمن تعهد به رعایت اصول ایمنی بهداشتی، وحداقل سازی پیامدهای نامطلوب زیست محیطی ، عرضه سیمان در کیسه های ۲۵ کیلویی در دستور شرکت قرار داده شده و امید است با منافعی که عرضه این دست محصولات برای ذینفعان در پی دارد ، دامنه فروش محصولات شرکت در بازارهای داخلی و خارجی افزایش یابد .

روابط عمومی سیمان کرمان در پایان گفت: در راستای ارج نهادن به درخواست مشتریان ، طی ماه جاری ، این شرکت محصول «سیمان سفید کرمان» را نیز روانه بازار مصرف نموده است.

عناوین برگزیده