تاریخ: ۲۲ دی ۱۳۹۶ ، ساعت ۲۲:۲۸
بازدید: ۳۰۷
کد خبر: ۹۰۵۲
سرویس خبر : معادن و مواد معدنی

اقدامات انجام شده برای حل مشکلات سیمان خرم آباد تاکنون نتیجه ای نداشته است

می متالز - کارخانه سیمان خرم‎آباد یکی از پروژه‌های مهم زیرساختی در لرستان به شمار می‌آید که تاکنون بنا به دلایل مختلف اجرایی نشده و به همین علت سهامداران آن خواستار مشخص شدن هرچه زودتر وضعیت سرمایه‎گذاری خود در این پروژه هستند.
اقدامات انجام شده برای حل مشکلات سیمان خرم آباد تاکنون نتیجه ای نداشته است

به گزارش می متالز، مجوز ساخت این کارخانه سال ۸۱ صادر و چهار سال بعد، عملیات اجرایی آن آغاز شد اما به علت اختلافی که بین بانک عامل(سپه) و مجری طرح وجود دارد، همچنان مسکوت مانده است. این کارخانه حدود ۴۶ هزار سهام‌دار دارد که بلاتکلیف هستند و قربانی این اختلاف شده‌اند و با اینکه بارها وعده رفع این مشکل داده شده اما تاکنون که خبری نشده است.

اسد عبدالهی، فرماندار خرم‌آباد درباره آخرین وضعیت این پروژه گفت: هفته گذشته به همراه استاندار از این پروژه بازدید کردیم و متأسفانه همچنان مشکل با بانک عامل پابرجاست. این کارخانه ۴۶ هزار سهام‌دار دارد که باید برای ادامه روند پروژه مشکل با بانک سپه رفع شود.

عبدالهی با بیان اینکه رفع این مشکل دست ما نیست و مشکلی در استان ندارد، اضافه کرد: مسئولان استانی طی این مدت خیلی برای حل مشکل موجود اقدام کرده‌اند که بی‌نتیجه بوده است.

فرماندار خرم‌آباد تاکید کرد: آقای خدری، مدیرعامل کارخانه که به گفته‌ی خودش ۳۸ درصد سهام را هم دارد، باید اراده‌ای برای رفع این مشکل داشته باشد و بدون شک در این حالت مشکل با بانک سپه رفع خواهد شد.

عناوین برگزیده