تاریخ: ۲۲ دی ۱۳۹۶ ، ساعت ۲۲:۳۱
بازدید: ۲۷۱
کد خبر: ۹۰۵۳
سرویس خبر : معادن و مواد معدنی

شرکت سیمان لامرد نشان شایسته ملی و مدال ویژه اعتماد مشتری را دریافت کرد

می متالز - در دومین دوره همایش سراسری انتخاب نشان شایسته ملی، این نشان و مدال ویژه اعتماد مشتری ، به شرکت سیمان لامرد، به عنوان یک مجموعه موفق ملی و پیشرو در صنعت سیمان کشور اعطا شد.
شرکت سیمان لامرد نشان شایسته ملی و مدال ویژه اعتماد مشتری را دریافت کرد

به گزارش می متالز، در دومین دوره همایش سراسری انتخاب نشان شایسته ملی که  با حضورمسئولین کشوری ، مدیران وزارت صنعت ، معدن و تجارت و فعالین اقتصادی در سالن همایش های بین المللی سازمان اسناد و کتابخانه ملی ریاست جمهوری برگزار شد، نشان شایسته ملی و مدال ویژه اعتماد مشتری ، به شرکت سیمان لامرد، به عنوان یک مجموعه  موفق ملی و پیشرو در صنعت سیمان کشور اعطا شد.

مدیرعامل سیمان لامرد در حاشیه این نشست بیان کرد : مجموعه بزرگ سیمان لامرد با توجه به جایگاه ویژه در صنعت سیمان کشور، به محصولات خود به عنوان یک تولید ملی نگاه می کند و  همواره  برای ارتقاء سطح کمی و کیفی آن با بهره گیری از آخرین دستاوردهای فنی و علمی روز جهان تلاش کرده است. ابراهیم غلام زاده گفت: در عصری که  رقابت حرف اول را می زند ،دو اصل  مهم می تواند یک مجموعه صنعتی و تولیدی را در چرخه رقابت با سایر شرکت ها موفق نگه دارد، اصل اول کیفیت و دوم اعتماد مشتری است. اگر همواره این دو اصل را در مسیر تولید در نظر بگیریم، می توانیم در عرصه های ملی و بین المللی حضوری موثر ، همراه با توسعه و رونق داشته باشیم.

مدیرعامل بزرگ ترین تولید کننده سیمان فارس ، ضمن اشاره به مشکلات موجود صنعت سیمان تاکیدکرد : شرکت سیمان لامرد به عنوان یک واحد صنعتی و صادراتی نمونه فارس سهم بی بدیلی در رونق اقتصادی و ایجاد اشتغال در منطقه داشته است و  این مهم با مدیریت و برنامه ریزی  اصولی درکنار تلاش شبانه روزی کارکنانش حاصل شده است.

وی افزود : می طلبد دولتمردان برای رفع مشکلات کارخانه های سیمان چه در بخش تولید و چه در بخش صادرات تصمیمات راهبردی اتخاذ کنند تا با عبور از وضعیت رکود موجود، صنعت سیمان جایگاه خود را در بازارهای جهانی به دست آورد.

کنگره نشان شایسته ملی، به عنوان بزرگترین گردهمایی صاحبان و خالقان برند کشور با حمایت وزارت صنعت معدن و تجارت ، انجمن علمی تجارت الکترونیکی ایران و مرکز مطالعات خلیج فارس برگزار شد و با  بررسی و نظارت دقیق مستندات ارایه شده ، شرکت های شایسته دریافت نشان ملی و مدال اعتماد مشتری انتخاب و معرفی شدند.

عناوین برگزیده