تاریخ: ۲۳ دی ۱۳۹۶ ، ساعت ۱۲:۲۵
بازدید: ۶۶۱
کد خبر: ۹۰۹۹
سرویس خبر : معادن و مواد معدنی

موافقت با پرداخت تسهیلات به پروژه فاز چهارم سیمان دورود

می متالز - کارخانه سیمان دورود برای اینکه به فعالیتش ادامه دهد، نیازمند نوسازی تجهیزات است و بر همین اساس پروژه فاز چهارم آن در سفر دولت یازدهم به لرستان کلنگ‌زنی شد.
موافقت با پرداخت تسهیلات به پروژه فاز چهارم سیمان دورود

به گزارش می متالز، این پروژه  خرداد ۹۳ با حضور علی ربیعی، وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی کلنگ‌زنی شد و قرار بود در مدت ۳۶ ماه این فاز به بهره‌برداری برسد اما بعد از گذشت بالغ بر سه سال پروژه در همان حد مانده است.

مجید کیان‌پور، نماینده مردم دورود و ازنا در مجلس درباره آخرین وضعیت این پروژه گفت: در روزهای اخیر برای تعیین تکلیف این پروژه با مسئولان مربوطه جلسه داشتم که حاصل خوبی داشت.

وی تصریح کرد: بانک‌های رفاه و توسعه تعاون به ترتیب با پرداخت تسهیلات ۱۰۰ و ۵۰ میلیارد تومان موافقت کرده‌اند. همچنین قرار است بانک صنعت و معدن تسهیلات ارزی را اختصاص دهد.

کیان‌پور بیان کرد: با مدیرعامل شرکت شستا(شرکت سرمایه‌گذاری تأمین اجتماعی) هم جلسه داشته‌ام که قول همکاری‌های لازم را داده است. در آینده نزدیک با حضور ربیعی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی عملیات اجرایی این پروژه آغاز می‌شود.

وی تأکید کرد: در فاز ۴ درصدد به‌روز کردن تجهیزات هستیم تا قیمت تمام شده محصول کاهش یابد و همچنین افزایش ایمنی و استانداردهای لازم، منجر به توسعه این کارخانه شود.

عناوین برگزیده