تاریخ: ۲۳ دی ۱۳۹۶ ، ساعت ۱۲:۳۱
بازدید: ۴۲۸
کد خبر: ۹۱۰۱
سرویس خبر : معادن و مواد معدنی

سیمان ممتازان کرمان واحد نمونه استاندارد استان شد

می متالز - شرکت سیمان ممتازان برای نهمین سال متوالی به عنوان واحد نمونه استاندارد استان معرفی و مورد تقدیر قرار گرفت.
سیمان ممتازان کرمان واحد نمونه استاندارد استان شد

به گزارش می متالز، طی مراسمی در محل اتاق بازرگانی کرمان و با حضور معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری و مدیرکل اداره استاندارد، تندیس و لوح تقدیر استاندارد به مدیرعامل شرکت سیمان ممتازان اهدا شد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری کرمان در این مراسم، بر برخورد جدی با متخلفان تاکید کرد و گفت: کوتاهی در برخورد با افرادی که به کیفیت خدمات و محصولات تولیدی توجهی ندارند، خیانت به تولید، اقتصاد، اشتغال، جامعه و مردم است. محمد جواد فدایی افزود: موضوع کیفیت در تولید و عرضه خدمات در توسعه اقتصادی از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

معاون استاندار کرمان اظهار داشت: رعایت استاندارد و کیفیت، لازمه عدالت اجتماعی است و استاندارد رابطه تولید، توزیع و مصرف را سامان داده و از ایجاد خسارت برای مردم جلوگیری کرده و همچنین در صورت بروز خسارت سعی می کند که آن را جبران کند.

فدایی با تاکید بر اینکه باید مردم کیفیت را طلب کنند گفت: مردم به کیفیت توجه دارند و این موضوع باید به صورت ویژه تری دنبال شود. وی با بیان اینکه کیفیت، موضوعی تبلیغاتی نیست تاکید کرد: زندگی، سلامت و حیات مردم به موضوع کیفیت بسته است.

مدیرکل استاندارد استان کرمان نیز با بیان اینکه یک بند از ۲۴ بند اقتصاد مقاومتی مربوط به استاندارد است افزود: پوشش استاندارد تا گستره تمام واحدهای تولیدی این استان افزایش داده می شود. علی بیگ زاده با بیان اینکه هدف اقتصاد مقاومتی تولید باکیفیت است و بستر کیفیت، استاندارد است اضافه کرد: افرادی که بر اساس اصول استاندارد، کالایی را تولید کنند جایگاه بهتری در بازار داخلی و خارجی خواهند داشت.

وی با اشاره به اینکه از بین ۵۰۰ واحد تولیدی فعال استان کرمان هفت واحد تولیدی انتخاب شده است افزود: امروز هفت واحد تولیدی برتر استاندارد استان کرمان تجلیل و سه واحد تقدیر شدند و لوح و تندیس دریافت کردند.

عناوین برگزیده