تاریخ: ۲۶ دی ۱۳۹۶ ، ساعت ۰۲:۲۱
بازدید: ۵۰۴
کد خبر: ۹۳۱۷
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

لزوم صدور مجوزهای سرمایه‌گذاری در کوتاه‌ترین زمان ممکن

می متالز - رئیس بازرسی وزارت کشور با تأکید بر اینکه دستگاه‌های اجرایی خراسان جنوبی باید قدر حضور سرمایه‌گذار را در استان بدانند، گفت: مجوزهای موردنیاز سرمایه‌گذاری باید در کوتاه‌ترین زمان توسط دستگاه‌های دولتی و حمایتی در اختیارشان قرار گیرد.
لزوم صدور مجوزهای سرمایه‌گذاری در کوتاه‌ترین زمان ممکن

به گزارش می متالز به نقل از ایرنا، وجه الله خدمتگزار بیان کرد: با توجه به اینکه خراسان جنوبی استانی کمتر توسعه‌یافته است باید از توان‌ بخش خصوصی برای توسعه استان استفاده کرد.

وی گفت: سرمایه‌گذاری در بخش خصوصی بر سه اصل احترام، اعتماد و پشتیبانی استوار است مادامی‌که این اصول به‌درستی رعایت نشود سخنان ما در حد شعار باقی خواهد ماند.

رئیس بازرسی وزارت کشور بیان کرد: مدیران دستگاه‌های اجرایی باید آنچه در توان دارند را در کوتاه‌ترین زمان و به بهترین نحو در خدمت‌رسانی به مردم بکار ببرند تا زمینه‌های جلب اعتماد مردم بیش‌ازپیش فراهم شود.

وی در ادامه به دوران خدمت خود در خراسان جنوبی اشاره کرد و یادآور شد: یکی از مهم‌ترین محورهای فعالیت بنده در این دوره، سرمایه‌گذاری در بخش‌های مختلف و استفاده از توان‌ بخش خصوصی بود.

خدمتگزار بابیان اینکه در این مدت تلاش کردیم مجوزهای قانونی سرمایه‌گذاری در استان را به تراز برسانیم، گفت: تأکید و توجه به منشور حقوق شهروندی از دیگر شاخص‌های مدیریتی بود.

رئیس بازرسی وزارت کشور بابیان اینکه گاهی اوقات در حمایت‌ها دچار مشکلاتی هستیم، افزود: خراسان جنوبی در حوزه صنایع‌دستی دارای ظرفیت و توانمندی‌های زیادی است اما صنعتگران نیازمند حمایت بیشتری هستند.

عناوین برگزیده