تاریخ: ۲۶ دی ۱۳۹۶ ، ساعت ۰۲:۲۷
بازدید: ۳۳۲
کد خبر: ۹۳۱۹
سرویس خبر : انرژی

بحران آب در تهران جدی است

می متالز - فرماندار تهران با بیان اینکه کاهش بارندگی باعث خواهد شد ۵۲ درصد مردم تهران فاقد آب شرب شوند، گفت: وضعیت آبی در تهران بحرانی‌تر از بیرجند و خراسان‌جنوبی است.
بحران آب در تهران جدی است

به گزارش می متالز به نقل از ایسنا، عیسی فرهادی اظهار کرد: در ۴۷ سال گذشته کمترین میزان بارندگی را در تهران داشته‌ایم و این مسئله هشداری جدی برای شهروندان تهرانی است.

وی درباره وضعیت تولید و زیرساخت ها در خراسان جنوبی گفت: در استان خراسان‌ جنوبی چند ارزش وجود دارد که در کشور کمتر دیده می‌شود. این استان ظرفیت‌های بسیاری دارد و خوشبختانه زیرساخت‌های بسیاری در استان ایجاد شده است.

فرهادی افزود: وجدان کاری که در مردم متدین و پرکار این استان دیده می‌شود و تربیت نیروی انسانی، از ارزش‌های خراسان‌جنوبی است.

فرماندار تهران بیان کرد: تربیت نیروی انسانی به عنوان سرمایه یک کشور است که در خراسان‌جنوبی به واسطه سمن‌ها، صندوق‌ها و تعاونی‌هایی که تشکیل شده و شعبه‌های مختلفی که دارند، این نیروی انسانی وجود دارد.

فرماندار تهران ادامه داد: زیرساخت‌های خوبی در استان ایجاد شده از جمله فرودگاه، دو بانده شدن جاده‌ها، احداث کارخانه سیمان باقران، فولاد قاین و گازرسانی که ظرف ۱۱ ماه انجام شد.

فرهادی بیان کرد: کارهای بزرگی در استان انجام شده اما برای ماندگاری جمعیت کارهای بزرگتری از جمله ایجاد گلخانه‌ها، اشتغال و توجه به صنایع دستی باید مورد توجه باشد.

وی یادآورشد: با توجه به وجود چهار بازارچه مرزی متاسفانه استفاده بهینه از این مزیت نداشته‌ایم که امیدواریم با وجود نیروهای دلسوز و پیگیری‌های استاندار خراسان‌جنوبی شاهد رشد استان باشیم.

عناوین برگزیده