تاریخ: ۲۷ دی ۱۳۹۶ ، ساعت ۰۳:۳۲
بازدید: ۵۳۰
کد خبر: ۹۳۷۹
سرویس خبر : آهن و فولاد

سومین جلسه میز تخصصی توسعه صادرات فولاد خوزستان برگزار شد

می متالز - رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان خوزستان با تأکید برضرورت استمرار برگزاری جلسات میز تخصصی صادرات فولاد، گفت: تاکیدات مسؤولین کشوری همواره بر مسأله تولید و صادرات است و پیشنهادات این میز تخصصی باید جمع آوری و بررسی تا موانع موجود در پیش روی صادرات و تولید مرتفع شود.
سومین جلسه میز تخصصی توسعه صادرات فولاد خوزستان برگزار شد

به گزارش می متالز، سید نوراله حسن زاده در سومین جلسه تخصصی میز صادراتی فولاد خوزستان بیان کرد: استان خوزستان از سوی سازمان توسعه تجارت ایران به عنوان استان معین در زمینه سه موضوع تخصصی فولاد ، خرما و ماهیان گرمابی معرفی شده است که به صورت جداگانه میزهای تخصصی این سه موضوع برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه هر استان با توجه به پتانسیل‌ها و شرایط موجود به عنوان معین میزهای تخصصی صادراتی انتخاب شده است، افزود: در استان خوزستان با توجه به پتانسیل‌های که در این سه بخش وجود دارد میزهای تخصصی با حضور متولیان و متخصصان این بخش‌ها، واحدهای تولیدی و صادرات‌گرا و دستگاه‌ها و سازمان‌های مرتبط با موضوع صادرات از جمله گمرک، امور مالیاتی، استانداری، حمل و نقل و بنادر و کشتیرانی برگزار می شود.

حسن زاده در ادامه بر استمرار برگزاری جلسات تخصصی صادرات فولاد تأکید و تصریح کرد: اصرار و تاکیدات مسؤولین کشوری همواره بر مسأله تولید و صادرات است که می‌طلبد پیشنهادات دراین میزهای تخصصی جمع آوری و مسایل و مشکلات بررسی تا موانع موجود در پیش روی صادرات و تولید مرتفع شود.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان خوزستان با تأکید بر اینکه حمایت از تولید در سالی که به نام تولید و اشتغال نام گذاری شده جایگاه ویژه ای دارد، گفت: مشکلات اخیر که نشات گرفته از مشکلات گرانی وبیکاری است باید با همت و تلاش بیشتر رصد شود، چرا که مشکلات معیشتی مردم با حرف بر طرف نمی شود و باید عملاً به این قضایا ورود پیدا کرد.

حسن زاده در پایان بیان کرد: امیدواریم با پیشنهاداتی که در این کارگروه های تخصصی جمع آوری و پس از آن در کارگروه تخصصی ملی مطرح می شود مشکلات اساسی استان در زمینه صادرات برطرف شود.

گفتنی است که سومین جلسه تخصصی میز صادراتی فولاد خوزستان با حضور رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان خوزستان و جمعی از فعالین و متخصصین این بخش در محل سالن جلسات سازمان صنعت معدن و تجارت این استان برگزار شد.

منبع: شاتا
عناوین برگزیده