تاریخ: ۰۱ بهمن ۱۳۹۶ ، ساعت ۰۳:۳۳
بازدید: ۴۰۹
کد خبر: ۹۶۱۴
سرویس خبر : خودرو و قطعه سازی
مدیر عامل نگین خودرو:

ورود مگان جدید به بازار در سال ۹۷ / برنده افزایش تعرفه شرکت های چینی بودند / افتتاح مرکز تست خودروهای رنو در ایران

می متالز - هم اکنون ۹۵ درصد از قطعات خودرو در انبارهای شرکت موجود است که این رقم نیازمند سرمایه گذاری سنگین در این حوزه است.
ورود مگان جدید به بازار در سال ۹۷ / برنده افزایش تعرفه شرکت های چینی بودند / افتتاح مرکز تست خودروهای رنو در ایران

به گزارش می متالز، مدیر عامل نگین خودرو گفت: در کنار حفظ سهم بازارتمرکز خود را در سال جاری بر ارائه خدمات پس از فروش پیشرفته گذاشته ایم که در این راستا شاهد خدمات بسیار متفاوتی از سوی نگین خودرو خواهیم بود.

جمشید حسینی در حاشیه افتتاح مجهزترین تعمیرگاه خودروهای رنو در جمع خبرنگارن افزود: سال گذشته تمرکز شرکت بر فروش و به دست آورن سهم خوبی در بازار بود که در این راستا توانستیم سهم بازار خوبی را نیز به خود اختصاص دهیم و لذا امسال درکنار حفظ این سهم بر روی توسعه خدمات پس از فروش تمرکز کرده ایم که افتتاح این مرکز نیز در راستای همین اقدامات است.

وی با اشاره به سرمایه گذاری های سنگین شرکت نگین خودرو در زمینه خدمات پس از فروش خاطر نشان کرد: هم اکنون علاوه بر تمامی نمایندگی هایی که مبادرت به ارائه خدمات می کنند شرکت نیز سرمایه گذاری های زیادی در شهرهای مختلف مانند شیراز، مشهد، ساری، قزوین، تبریز و زنجان در زمینه احداث تعمیرگاه های پیشرفته و ایجاد انبارهای قطعات منطقه ایی کرده است.

مدیر عامل نگین خودرو با اشاره به راه اندازی مرکز تست خودروهای رنو در ایران ادامه داد: نگین خودرو به زودی مرکز مدرن تست خودروهای رنو در ایران را افتتاح می کند که این مرکزدر نوع خود واقعا رقیبی ندارد. همچنین در همین راستا مرکزآموزش مدرن نگین خودرو نیز به زودی افتتاح خواهد شد.

حسینی در ادامه به ارائه خدمات در حوزه های تامین قطعات یدکی اشاره کرد و گفت: هم اکنون ۹۵ درصد از قطعات خودرو در انبارهای شرکت موجود است که این رقم نیازمند سرمایه گذاری سنگین در این حوزه است.

وی در ادامه با اشاره به قیمتهای جدید خودروهای رنو که توسط نگین خودرو در ایران عرضه می شوند گفت: درروزهای گذشته طوری عنوان شده بود که واردکنندگان اقدام به افزایش قیمت خودروهای خود نموده اند ولی این رشد قیمت تابع عناصر مختلفی مانند افزایش تعرفه، افزایش میزان اسقاط خودروهای فرسوده و نرخ ارز است . به طوریکه از ابتدای سال تاکنون فقط شاهد رشد ۴۲ درصدی نرخ یورو در بازار بوده ایم.
حسینی با بیان اینکه هر چه قیمت خودرو کمتر باشد فروش نیز بیشتر خواهد شد خاطر نشان کرد: ما زمانی که رنو کلئوس را ۲۰۰ میلیون تومان می فروختیم نسبت به اکنون که قیمت ۲۹۹ میلیون تومانی دارد سود بیشتری داشتیم هر چند که در همین راستا نیز لیست قیمت های خود را به طور شفاف به سازمان حمایت اعلام کرده ایم و آمادگی هرگونه شفاف سازی را نیز داریم.

مدیر عامل نگین خودرو در ادامه ارائه خدمات مناسب پس از فروش را ضامن جذب مشتری دانست و گفت: هرچه بازار خودروهای واراتی کوچکتر شود ارائه خدمات مناسب پس از فروش می تواند سهم زیادی در جلب نظر مشتری داشته باشد و لذا نگین خودرو علاوه بر تمرکزی که در موضوع فروش دارد در زمینه خدمات پس از فروش نیز سرمایه گذاری های زیادی انجام داده است که مشتریان ما می توانند از آنها استفاده نمایید.
وی در پاسخ به پرسشی مبنی بر اینکه در سال آینده خودروهای جدیدی از شرکت رنو به بازار ایران می آیند یا خیر گفت: مگان جدید با موتور ۱.۲ توربو شارژ یکی از خودروهایی است که در سال آینده توسطنگین خودروا به بازار ایران عرضه می شود.
حسینی در پایان بار دیگر به افزایش تعرفه واردات اشاره کرده و گفت: برنده افزایش تعرفه در بازار خودروهای چینی هستند.

منبع: بورس 7
عناوین برگزیده