تاریخ: ۰۱ بهمن ۱۳۹۶ ، ساعت ۱۴:۱۱
بازدید: ۳۱۱۵
کد خبر: ۹۶۳۴
سرویس خبر : آهن و فولاد
در چهارمین همایش ملی مدیریت جهادی:

مهندس عزیز قنواتی مدیرعامل شرکت فولاد امیرکبیر کاشان مدیر برتر جهادی معرفی و تجلیل شد

می متالز ، بهروز راعی - اصفهان - چهارمین همایش ملی مدیریت جهادی با شعار «مدیریت جهادی لازمه تحقق اقتصاد مقاومتی و پیشرفت» با معرفی و تجلیل از برگزیدگان این همایش در تاریخ 25 دی ماه 96 در سالن همایش های صدا و سیما برگزار شد.
مهندس عزیز قنواتی مدیرعامل شرکت فولاد امیرکبیر کاشان مدیر برتر جهادی معرفی و تجلیل شد

به گزارش می متالز، چهارمین همایش ملی مدیریت جهادی که  با شعار «مدیریت جهادی لازمه تحقق اقتصاد مقاومتی و پیشرفت»  و با حضور دکتر محمد باقر نوبخت سخنگوی دولت، دکتر محمد شریعتمداری وزیر صنعت، معدن و تجارت، امیر احمدرضا پوردستان و همچنین جمعی از مسئولان کشوری و لشکری برگزار شده بود، از مهندس عزیز قنواتی مدیرعامل شرکت فولاد امیرکبیر کاشان از گروه فولاد مبارکه اصفهان به لحاظ تخصص، تعهد و تلاش های مجدانه ایشان در تحقق اقتصاد مقاومتی و رشد تولید و رونق اقتصادی تجلیل شد.
در حاشیه این اجلاس، مهندس قنواتی در گفت و گو با خبرنگار ما به اقدامات و فعالیت های جهادی این شرکت در تحقق برنامه های چشم انداز توسعه کشور و تلاش در جهت تحقق اقتصاد مقاومتی گفت: شرکت فولاد امیرکبیر بعنوان یکی از مجموعه شرکت های گروه فولاد مبارکه اصفهان در شهرستان کاشان واقع گردیده که تولید ورق های گالوانیزه با شاخص های کیفی و برابر سفارش مشتری با مزیت قیمت و کیفیت مناسب تولید می کند.

مهندس عزیز قنواتی به اهتمام جدی مدیریت و کارکنان دلسوز این شرکت در تکمیل و افزایش ظرفیت اسمی تولید در این شرکت اشاره کرد و گفت: با برنامه‌‌‌‌ریزی‌‌‌ صحیح و اقدامات کارشناسی صورت‌گرفته در این شرکت، توانستیم تا کنون به همه اهداف خود دست یابیم.
مدیر برتر جهادی کشور در سالجاری و مدیرعامل شرکت فولاد امیرکبیر با اشاره به تولید محصول ارزش افرین گفت: تولید محصولات این شرکت با توسعه و روند افزایشی روبرو بوده و تاکنون در سالجاری سود این شرکت به رشد صد در صدی نسبت به مدت مشابه سال قبل رسیده است.
مهندس عزیز قنواتی، مدیر‌ عامل فولاد امیرکبیر کاشان در ادامه  گفت‌‌‌و‌گو به تشریح فعالیت‌های شرکت اشاره کرد وگفت: فولاد امیرکبیر کاشان در سال گذشته با تولید 500 هزار‌تن محصول به گونه‌ای حرکت کرد که هر چهار خط آن موفق به ثبت رکورد شدند و این موفقیت در ‌حالی‌است که امسال نیز 20 درصد رشد در تولید و 50 درصد رشد در افزایش سودآوری را هدف گذاری کرده ایم. 
 مهندس قنواتی به حفظ و گسترش سهم  بازار داخل و خارج محصولات این شرکت  اشاره کرد و گفت: شرکت فولاد امیرکبیر کاشان هم اکنون فروش ماهانه 12 هزار تن ورق گالوانیزه را در برنامه خود دارد.
 وی افزود:  علاوه بر حفظ سهمیه، افزایش رویکرد و نگاه صادراتی با توجه به بالا بودن کیفیت نسبت به دیگر رقبا و شرایط تحویل محصول از دیگر اهداف این مجموعه به شمار می‌رود.
مدیر‌عامل شرکت فولاد امیرکبیر کاشان درادامه با اعلام این‌ مهم که هم‌اکنون تجار عراقی که قبلاً نیاز‌های خود را از ترکیه تامین می‌‌‌‌کردند، اشتیاق زیادی برای خرید محصولات این شرکت نشان می‌‌‌‌‌‌دهند، افزود: چشم‌‌انداز صادراتی بسیار خوبی پیش روی شرکت قرار دارد که این مهم آینده ای روشن و درخشان را برای این مجموعه نوید می دهد.
  مهندس قنواتی مدیر برتر جهادی کشور در سال ۹۶ در ادامه به اقدامات این شرکت در پیشبرد اهداف تولید خود خبر داد و گفت: با توجه به کیفیت و قیمت مناسب محصولات این شرکت و اقبال مشتریان داخلی و خارجی در خرید از محصولات گروه فولاد مبارکه ، محصولات شرکت فولاد امیر کبیر بعنوان یک برند معتبر عرضه می گردد.
 
مدیر برتر حهادی سال ۹۶ در ادامه به اقدامات توسعه ای این شرکت اشاره کرد و گفت: در حال حاضر ۱۴۰ هزار‌تن گالوانیزه در این مجموعه تولید می‌شود، که طرح توسعه این شرکت که ظرفیت تولید  را تا ۳۰۰ هزار تن افزایش می دهد را با جدیت دنبال می کنیم .

منبع: می متالز
عناوین برگزیده