تاریخ: ۰۱ بهمن ۱۳۹۶ ، ساعت ۱۹:۳۸
بازدید: ۷۶۰
کد خبر: ۹۶۶۰
سرویس خبر : آهن و فولاد
صادرات اولین محموله میلگرد ذوب آهن اصفهان به انگلستان

رشد 145 درصدی ارزش صادرات محصولات ذوب آهن اصفهان

می متالز - مهندس صادقی مدیرعامل ذوب آهن اصفهان از رشد 145 درصدی ارزش صادرات محصولات این شرکت در 9 ماهه سال 96 نسبت به مدت مشابه سال قبل خبر داد .
رشد 145 درصدی ارزش صادرات محصولات ذوب آهن اصفهان

به گزارش می متالز، وی با اشاره به صادرات حدود 810 هزار تن از محصولات این شرکت در 9 ماهه اول سال جاری تصریح کرد: میزان صادرات محصولات ذوب آهن اصفهان در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته از لحاظ وزن 84 درصد و از لحاظ ارزش مالی 145 درصد افزایش یافته است.

مهدی سرلک مدیر بازاریابی ذوب آهن اصفهان نیز ازصادرات اولین محموله میلگرد تولیدی این شرکت به انگلستان خبر داد وگفت: این محموله شامل پنج هزار تُن میلگرد به ارزش هر تن 505 دلار می باشد که از طریق بندرعباس به مقصد لندن بارگیری شد.

وی افزود: پیش فروش این قرارداد 2 ماه قبل به شرکت ذوب آهن اصفهان پرداخت شد و قرارداد دیگری نیز با این شرکت انگلیسی منعقد شده است.

مدیر بازاریابی شرکت ذوب آهن اصفهان اضافه کرد: براساس قرارداد جدید تا چندماه آینده دومین محموله میلگرد ذوب آهن اصفهان به وزن 10 هزار تُن به انگستان صادر خواهد شد.

سرلک با بیان اینکه شرکت ذوب آهن اصفهان در حال مذاکره با خریداران انگلیسی برای قراردادهای بیشتر است، گفت: اولین بار است که میلگرد تولیدی شرکت ذوب آهن اصفهان به بازارهای یک کشور معتبر اروپایی راه می یابد و این حاصل تلاش یکسال اخیر صنعتگران ذوب آهن اصفهان است که توانستند زمینه ارتقای کیفیت محصولات تولیدی را افزایش و استانداردهای مورد نظر کشورهای اروپایی را به دست آورند.

سرلک از چین، تایلند، برمه، اندونزی، ویتنام، پاکستان، افغانستان، عراق، ترکمنستان، اردن، مصر، انگلستان، بلژیک، هلند، قطر، عمان و امارات عربی متحده به عنوان کشورهایی نامبرد که طی 9 ماه گذشته محصولات فولادی و فرعی شرکت ذوب آهن اصفهان به آنها صادر شده است.

عناوین برگزیده