تاریخ: ۰۰ ، ساعت ۰۰:۰۰
بازدید: ۷۱۹
کد خبر: ۹۷۵۶
سرویس خبر : رویدادها
تهران، مرکز همایش های بین المللی صدا و سیما / 10 و 11 بهمن ماه 1396

هشتمین همایش چشم انداز صنعت فولاد و معدن

همایش سالانه صنعت فولاد و معدن توسط روزنامه دنیای اقتصاد برگزار می گردد.
هشتمین همایش چشم انداز صنعت فولاد و معدن

قدرت تعامل، موضوعی است که منجر به هم‌افزایی و شکوفایی بنگاه‌های اقتصادی می‌شود. این امر، نشست‌های گفتمانی را در سطوح مختلف، به یک موضوع اساسی تبدیل می‌نماید.

در اغلب کشورها، سرمایه‌گذاری در صنعت فولاد، به عنوان یکی از شاخص‌های توسعه در پیوند با شرایط اقتصادی، زمینه‌ساز دستیابی به رشدی پایدار تلقی می‌شود. به اعتقاد متولیان و فعالان این حوزه، صنعت فولاد کشور نیازمند تحول است.ارزیابی ها نشان می دهد در مقایسه با دیگر کشورهای جهان، ایران واجد یکی از مناسب ترین فرصت های توسعه در صنعت فولاد است. اما در کنار توجه به کیفیت محصولات و ارزش افزوده بالا، کاهش هزینه های تولید، افزایش صادرات و شناخت بازارها متناسب با محصولات تولیدی، باید بهره وری زنجیره صنعت فولاد و تدوین برنامه ها و سیاست های بلند مدت را در نظر داشت.

به همین منظور روزنامه دنیای اقتصاد با نگاهی تحلیلی به چالش‌ها و فرصت‌ها، با برگزاری همایش‌های سالانه با حضور فعالان، تصمیم‌گیران، تصمیم‌سازان و صاحب‌نظران در صنایع فولاد، معدن و سنگ آهن، بستری مناسب را برای تعامل چهره به چهره فعالان اقتصادی فراهم نموده است.

استقبال مخاطبان در سال‌های گذشته، نشانگر نیاز به پیگیری مطالبات و نیازهای صنعتگران و فعالان اقتصادی، از کشورهای مختلف جهان، در کنار ارائه آخرین دستاوردهای مدیریتی، محصولات و خدمات ایشان است.

تنوع سخنرانی با محوریت مسائل کلیدی، حضور در نمایشگاه، اختصاص کارگاه آموزشی و بهره‌مندی از فضایی مناسب جهت نشست‌های تجاری دو جانبه (B2B Meeting)، فرصت‌هایی است که دست‌اندرکاران برای استفاده از تجارب نخبگان داخلی و خارجی فراهم آورده‌اند.


محورهای همایش


توسعه متوازن فولاد و سنگ آهن در افق 1404
تولید فولاد با کیفیت صادرات محور(تکنولوژی نوین، کیفیت و ...)
تامین مالی در صنعت فولاد
عوامل موثر بر قیمت تمام شده و بهینه سازی آن
فرصت ها و تهدیدهای خصوصی سازی صنعت فولاد

 

ثبت نام در هشتمین همایش چشم انداز صنعت فولاد و معدن ایران با نگاهی به بازار

عناوین برگزیده