تاریخ: ۰۳ بهمن ۱۳۹۶ ، ساعت ۱۸:۴۳
بازدید: ۳۵۳
کد خبر: ۹۷۶۹
سرویس خبر : انرژی
امروز در تالار پتروشیمی رقم خورد؛

رقابت ادامه دار برای پلی پروپیلن ها

می متالز - امروز حجم معاملات محصولات پلیمری به ۳۳ هزار و ۱۱ تن رسید.
رقابت ادامه دار برای پلی پروپیلن ها

به گزارش می متالز، عرضه محصولات پلیمری ۳۵ هزار و ۸۴ تن و تقاضای آن هم بالغ بر ۶۸ هزار و۵۶۴ تن رقم خورد.

به این ترتیب در گروه محصولات پلیمری، برخی از گریدهای پی وی سی ها، پلی اتیلن های ترفتالات گرید بطری، پلی استایرن مقاوم، پلی اتیلن سبک خطی ۲۰۹، پلی پروپیلن های نساجی و برخی از گریدهای پلی اتیلن سبک فیلم با رقابت از سوی معامله گران خریداری شدند.

پلی استایرن مقاوم ۷۲۴۰ پتروشیمی تبریز با ۷۵۰ تن عرضه ۱۱۶۰ تن تقاضا داشت، قیمت پایه این کالا ۶ هزار و ۵۴۲ تومان و میانگین نرخ خرید آن هم ۶ هزار و ۶۵۱ تومان رقم خورد.

در گروه پی وی سی ها؛ پلی وینیل کلراید S۶۵ پتروشیمی غدیر با یک هزارتن عرضه ۱۸۲۰ تن تقاضا داشت، قیمت پایه این کالا ۳ هزار و ۷۵۷ تومان و میانگین نرخ خرید آن هم ۳ هزارو ۷۹۴ تومان بود.

در گروه پلی اتیلن های ترفتالات، پلی اتیلن ترفتالات بطری BG۸۴۵ پتروشیمی تندگویان با ۵۵ تن عرضه ۱۳۲ تن تقاضا داشت، قیمت پایه این کالا ۵ هزار و ۱۶۲ تومان و میانگین نرخ خرید آن هم ۵ هزارو ۱۶۳ تومان رقم خورد.

همچنین پلی اتیلن ترفتالات بطری BG۸۲۵ با حجم ۱۱۵۵ تن و با قیمت پایه ۵ هزار و ۱۱۸ تومان خریداری شد.

پلی اتیلن سبک خطی ۰۲۰۹AA پتروشیمی امیرکبیر با ۲۶۴۰ تن عرضه ۵۸۳۰ تن تقاضا داشت، قیمت پایه این کالا ۴ هزارو ۷۴۹ تومان و میانگین نرخ خرید آن هم ۵ هزار و ۷۲ تومان بود.

 

اولین عرضه پلی اتیلن سنگین لوله مشکی CRP۱۰۰B پتروشیمی شازند

روز دوشنبه هم حجم عرضه محصولات پلیمری ۱۹ هزار و ۸۶۲ تن و تقاضای آن هم بالغ بر ۵۲ هزار و ۳۱ تن رقم خورد. حجم معاملات محصولات پلیمری هم ۱۷ هزار و ۹۵۵ تن بود.

همچنین اولین عرضه پلی اتیلن سنگین لوله مشکی CRP۱۰۰B پتروشیمی شازند در روز دوشنبه هم با رقابت از سوی معامله گران خریداری شد، به طوری که عرضه ۲ هزارتنی آن ۲۹۴۰ تن تقاضا داشت، قیمت پایه آن ۶ هزار و ۳۷۸ تومان و میانگین نرخ خرید آن هم ۶ هزار و ۵۰۶ تومان رقم خورد.

در ادامه پلی پروپیلن نساجی HP۵۵۲Rپتروشیمی مارون با ۱۱۰۰ تن عرضه ۳۴۳۲ تن تقاضا داشت، قیمت پایه این کالا ۴ هزار و ۷۴۰ تومان و نرخ خرید آن هم ۵ هزار و ۲۱۴ تومان رقم خورد. پلی پروپیلن نساجی Z۳۰G پتروشیمی مارون هم با ۴۴۰ تن عرضه ۱۳۶۴ تن تقاضا داشت و با قیمت ۵ هزارو ۲۱۴ تومان معامله شد.

پلی پروپیلن نساجی SF۰۶۰ پتروشیمی پلی نار هم با ۹۰۳ تن عرضه ۵۱۶۶ تن تقاضا داشت، این کالا با قیمت ۵ هزار و ۲۱۴ تومان خریداری شد.

در گروه پلی پروپیلن های شیمیایی هم پلی پروپیلن شیمیایی ZR۳۴۰R نویدزرشیمی با ۸۸ تن عرضه ۱۳۲ تن تقاضا داشت، قیمت پایه این کالا ۵ هزار و ۴۵۸ تومان و میانگین نرخ خرید آن هم ۵ هزارو ۵۰۵ تومان رقم خورد.

پلی پروپیلن شیمیایی ZH۵۱۵MAنویدزرشیمی هم با ۱۲۶ تن عرضه، ۲۷۳ تن تقاضا داشت، قیمت پایه این کالا ۵ هزار و ۱۱ تومان و میانگین نرخ خرید آن هم ۵ هزار و ۳۱۷ تومان بود.

در همین حال پلی اتیلن سنگین فیلم EX۵ پتروشیمی مارون، پلی پروپیلن شیمیایی RPX۳۴۵S پلی پروپیلن جم و اپوکسی رزین مایع E۰۶ SPL پتروشیمی خوزستان وارد سیستم مچینگ شد.

عناوین برگزیده