تاریخ: ۰۴ بهمن ۱۳۹۶ ، ساعت ۰۳:۱۰
بازدید: ۳۹۰
کد خبر: ۹۷۸۶
سرویس خبر : معادن و مواد معدنی
رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان‌غربی:

پهنه اکتشافی تکاب - پیرانشهر به سازمان ایمیدرو واگذار شد / حقوق دولتی وصول شده معادن در 9 ماهه امسال بیش از 98 میلیارد ریال بود

می متالز - رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان‌غربی گفت: هم اکنون پهنه اکتشافی تکاب-پیرانشهر به مساحت پنج هزار و یکصد کیلومتر مربع به سازمان ایمیدرو واگذار شده است.
پهنه اکتشافی تکاب - پیرانشهر به سازمان ایمیدرو واگذار شد / حقوق دولتی وصول شده معادن در 9 ماهه امسال بیش از 98 میلیارد ریال بود

به گزارش می متالز، جعفرصادق اسکندری با اعلام این خبر تصریح کرد: فاز شناسایی عملیات با تهیه اطلاعات ژئوفیزیک هوایی، نقشه‌های زمین‌شناسی و مطالعات ماهواره‌ای و پس از آن فاز پی‌جویی و پایش‌های زمینی نیز خاتمه یافته است و در مرحله تهیه گزارش پایانی قرار دارد.
وی افزود: پس از بررسی محدوده‌های ظرفیت‌دار، سایر مناطق پهنه مذکور در آزادسازی آینده، برای ثبت کلیه متقاضیان آزاد خواهد شد.
اسکندری با اشاره به اینکه پهنه اکتشافی شمال استان به مساحت یک هزار و 984 کیلومتر به شرکت سرمایه‌گذاری غدیر واگذار شده است، بیان کرد: علاوه بر تکمیل مرحله شناسایی، مرحله عملیات پی‌جویی نیز به پایان رسیده و گزارش پایانی آن در مرحله بررسی است و پس از نهایی شدن و تایید آن، نسبت به آزادسازی سایر مناطق اقدام می‌شود.


حقوق دولتی وصول شده معادن در 9 ماهه امسال بیش از 98 میلیارد ریال بود


رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان‌غربی با بیان اینکه وصولی حقوق دولتی امسال برابر 89 میلیارد و 47 میلیون و 764 هزار و 670 ریال بوده است گفت: از سوی دیگر وصولی حقوق دولتی 9 ماهه امسال برابر 98 میلیارد و 294 میلیون و 583 هزار و 531 ریال بوده که با ابلاغ و اجرای دستورالعمل بخشودگی جرایم حقوق دولتی و لزوم وصول بدهی‌های سال‌های گذشته، وصول حقوق دولتی افزایش می‌یابد.

منبع: شاتا
عناوین برگزیده